tupakasta...

onko täälä ketään joka olisi plussannut lopetettuaan tupakan polton??????
mä olen niin yrittänyt lopettaa, olen kyllä pystynyt vähentään aika hyvin, mutta haluaisin kuulla että onko ketään auttanut lopettaminen.....
 
eikö ajatus että et voi pilata viattoman ihmisalkun elämää joka ei voi mitenkään itse asiaan vaikuttaa pitäisi riittää...meillä 14.2 eka käynti ja 14.2 lopetan..vaikka istutuksesta ei viel tietookaan..kun noin 4kk kestää että kaikki möhnä elimistöstä putsautuu...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 15:22 MaSaHa kirjoitti:
eikö ajatus että et voi pilata viattoman ihmisalkun elämää joka ei voi mitenkään itse asiaan vaikuttaa pitäisi riittää...meillä 14.2 eka käynti ja 14.2 lopetan..vaikka istutuksesta ei viel tietookaan..kun noin 4kk kestää että kaikki möhnä elimistöstä putsautuu...
Jos se kerran on niin helppoa, niin MIKSI LOPETAT VASTA 14.2 ?
SINÄHÄN OLISIT VOINUT LOPETTAA SEN JO SILLOIN KUN HOITOJA OLET ALKANUT SUUNNITTELEMAAN !!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 11:51 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 15:22 MaSaHa kirjoitti:
eikö ajatus että et voi pilata viattoman ihmisalkun elämää joka ei voi mitenkään itse asiaan vaikuttaa pitäisi riittää...meillä 14.2 eka käynti ja 14.2 lopetan..vaikka istutuksesta ei viel tietookaan..kun noin 4kk kestää että kaikki möhnä elimistöstä putsautuu...
Jos se kerran on niin helppoa, niin MIKSI LOPETAT VASTA 14.2 ?
SINÄHÄN OLISIT VOINUT LOPETTAA SEN JO SILLOIN KUN HOITOJA OLET ALKANUT SUUNNITTELEMAAN !!!!
siksi koska tuo on samalla muutenkin merkkipaalu päivä ja helppo pv. muistaa koska on lopettanut ja ennenkaikkea miksi on lopettanut.
 
minä jäin raskaaksi tupakan polton lopetettuani.hyvä vinkki lopettamiseen on joka itselläni toimi oli samaan aikaan laidutus ja liikunta ja tupakan polton lopettaminen,se toimi koska oli muuta ajateltavaa.ei minulla ollut kuin viitisen kiloa laihdutettavaa.ja kyllä tiedän kuinka vaikeaa se voi olla mutta näin se oli helpompaa,olin polttanut 25v.ja askin päivässä.ei mennyt varmaan kuin pari kuukautta kun jäin raskaaksi,olimme yrittäneet jo kuusi vuotta. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2007 klo 01:15 MaSaHa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 11:51 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 15:22 MaSaHa kirjoitti:
eikö ajatus että et voi pilata viattoman ihmisalkun elämää joka ei voi mitenkään itse asiaan vaikuttaa pitäisi riittää...meillä 14.2 eka käynti ja 14.2 lopetan..vaikka istutuksesta ei viel tietookaan..kun noin 4kk kestää että kaikki möhnä elimistöstä putsautuu...
Jos se kerran on niin helppoa, niin MIKSI LOPETAT VASTA 14.2 ?
SINÄHÄN OLISIT VOINUT LOPETTAA SEN JO SILLOIN KUN HOITOJA OLET ALKANUT SUUNNITTELEMAAN !!!!
siksi koska tuo on samalla muutenkin merkkipaalu päivä ja helppo pv. muistaa koska on lopettanut ja ennenkaikkea miksi on lopettanut.
Seli seli..
 
juups
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 15:22 MaSaHa kirjoitti:
eikö ajatus että et voi pilata viattoman ihmisalkun elämää joka ei voi mitenkään itse asiaan vaikuttaa pitäisi riittää...meillä 14.2 eka käynti ja 14.2 lopetan..vaikka istutuksesta ei viel tietookaan..kun noin 4kk kestää että kaikki möhnä elimistöstä putsautuu...
:LOL: Upeaa kaksinaismoraalia.
 
mie
älä välitä herjauksista, pääasia on kuitenkin että on TAHTO lopettaa, helppoa se ei ole, eikä sitä helpota hoidoista aiheutuva ylimääräinen stressikään, sen tietää vain semmoinen joka on itsekkin ollut todella riippuvainen tupakoinnista.
Itselläni oli tarkoitus lopettaa hoitoja aloittaessa, mutta vähensin edes, ja viimeisen henkosen vedin vielä ava-klinikan ulkopuolella kun olin siirtoon menossa, sen jälkeen oli helpompi lopettaakkin kun pystyin ajattelemaan että sisälläni on edes alkio joka tarvii mahdollisimman terveen ympäristön kehittyäkseen. =) tästä siirrosta sai alkunsa ensimmäinen ivf-lapsemme, nyt jo 9vuotias :heart:
 
Mie vähensin tupakan polttoa uuden vuoden lupauksena ja menikin tosi hyvin, 2-4 päivässä, sitten tuli köhä ja määrä tippui entisestään, meni päiviä etten polttanut ollenkaan ja sitten luin jostain että
"Yksi tupakka aiheuttaa sikiölle 3-6 tunnin hapettomuustilan!" Siinä oli kaikki mitä tarvitsin lopettaakseni.
Ja tässä kierrossa sitten plussasin, joten hyvä mieli että lopetin ajoissa!!! Tahto on kaiken a ja o!

Myös tupakan vähentäminen ja lopettaminen vaikuttavat hedelmällisyyteen, ainakin itse uskon niin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 17:39 Miikkis kirjoitti:
Mie vähensin tupakan polttoa uuden vuoden lupauksena ja menikin tosi hyvin, 2-4 päivässä, sitten tuli köhä ja määrä tippui entisestään, meni päiviä etten polttanut ollenkaan ja sitten luin jostain että
"Yksi tupakka aiheuttaa sikiölle 3-6 tunnin hapettomuustilan!" Siinä oli kaikki mitä tarvitsin lopettaakseni.
Ja tässä kierrossa sitten plussasin, joten hyvä mieli että lopetin ajoissa!!! Tahto on kaiken a ja o!

Myös tupakan vähentäminen ja lopettaminen vaikuttavat hedelmällisyyteen, ainakin itse uskon niin ;)
kauanko olitte yrittänyt vauvaa ennenkuin sitten onnistui.....??????
 

Yhteistyössä