Jeps. Nousuhumala ja tupakanpolton seurallisuus. Tämäkin on tulossa vastaani vielä kun jonnekin ihmisten ilmoille taas lähden...Silloin kun on ottanut pari sidukkaa. No, poltin siis vain silloin kun olin ottanut hiukan alkoholia. Lopettamisesta on noin 15v.
Sepä, kun sen näkee ja haistaa!Kun joku polttaa lähellä tai alkoa juodessa.
.Silloin kunnon kamala stressi/ahdistaa jokin eikä itsellä ole hyvä olla.
Mullakin alkoholin vaikutuksen alaisena. Joskus saatan repsahtaa ja pummia tupakan joltakin, Toki koen siitä kauheat morkkikset, mutta onneksi se on ainakin vielä toistaiseksi pitänyt, että vain jos olen juonut.Jeps. Nousuhumala ja tupakanpolton seurallisuus. Tämäkin on tulossa vastaani vielä kun jonnekin ihmisten ilmoille taas lähden...
Mulla tossa kävi aikanaan sillai, että sorruin kans kippolassa ollessani. Ja annoin ittelleni "luvan" polttaa sit kippolassa ollessani...Mullakin alkoholin vaikutuksen alaisena. Joskus saatan repsahtaa ja pummia tupakan joltakin, Toki koen siitä kauheat morkkikset, mutta onneksi se on ainakin vielä toistaiseksi pitänyt, että vain jos olen juonut.
Ei vaan on parempi lopettaa tykkänään.Mulla tossa kävi aikanaan sillai, että sorruin kans kippolassa ollessani. Ja annoin ittelleni "luvan" polttaa sit kippolassa ollessani...
Hetken päästä vaan huomasin, että lähes jokainen työpäivä päättyi yhdelle kippolaan ja rööki paloi huulessa jo ennen kuin tuoppi oli tiskillä.
Jolloin tuumasin, että taitaa olla parempi röökata ihan reilusti.