Tupakanpolton lopettaneet. Milloin teidän silti tekee mieli?

Jeps. Nousuhumala ja tupakanpolton seurallisuus. Tämäkin on tulossa vastaani vielä kun jonnekin ihmisten ilmoille taas lähden...
Mullakin alkoholin vaikutuksen alaisena. Joskus saatan repsahtaa ja pummia tupakan joltakin, Toki koen siitä kauheat morkkikset, mutta onneksi se on ainakin vielä toistaiseksi pitänyt, että vain jos olen juonut.

Mä lopetin n.6 vuotta sitten ja harvakseltaan sillon tällön tekee vielä mieli. Tosin jos lähden esim iltaa istumaan ja otan alkoholia, niin sillon tulee kyllä poltettua tupakkaakin, eli ehkä kerran pari vuodessa.
Kotona jos otan saunasiiderin, nii en sillon polta.

Mullakin alkoholin vaikutuksen alaisena. Joskus saatan repsahtaa ja pummia tupakan joltakin, Toki koen siitä kauheat morkkikset, mutta onneksi se on ainakin vielä toistaiseksi pitänyt, että vain jos olen juonut.
Mulla tossa kävi aikanaan sillai, että sorruin kans kippolassa ollessani. Ja annoin ittelleni "luvan" polttaa sit kippolassa ollessani...
Hetken päästä vaan huomasin, että lähes jokainen työpäivä päättyi yhdelle kippolaan ja rööki paloi huulessa jo ennen kuin tuoppi oli tiskillä.
Jolloin tuumasin, että taitaa olla parempi röökata ihan reilusti.

vierailija
Mulla tossa kävi aikanaan sillai, että sorruin kans kippolassa ollessani. Ja annoin ittelleni "luvan" polttaa sit kippolassa ollessani...
Hetken päästä vaan huomasin, että lähes jokainen työpäivä päättyi yhdelle kippolaan ja rööki paloi huulessa jo ennen kuin tuoppi oli tiskillä.
Jolloin tuumasin, että taitaa olla parempi röökata ihan reilusti.
Ei vaan on parempi lopettaa tykkänään.

vierailija
Mulla on nikotiinipitoinen sähkökessu tuolta varalta. Sehän on vain höyryä ja nikotiinia, joten sen käyttämisestä en saa morkkista. Tiedän että se tietty vaikeuttaa nikotiinista irtautumista. Aina joskus kun tosiaan esim. juo alkoholia tai odottaa bussia, niin tuo fiilis mullakin tulee. Ja joskus töissä kun muut lähtee just kevätaurinkoon tupakalle. Silloin sähkötupakka on mulla toiminut tilanteen pelastajana. Kertaakaan en ole sytyttänyt lopettamisen jälkeen.

Yhteistyössä