tupakan lopetus...

• Viestiketjun aloittaja Carita
  • Ensimmäinen viesti
Kati
Helekutille, kuten aiemminsanoin, seli seli...ei kannata lopettaa tyylillä jos nyt vähennän, jos nyt vähän poltan, jos nyt käytän valmisteita, jos nyt, jos nyt...vaan KERRASTA POIKKI NIIN ET SELITTELE JA HUIJAA ITSEÄSI.

Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:
Helekutille, kuten aiemminsanoin, seli seli...ei kannata lopettaa tyylillä jos nyt vähennän, jos nyt vähän poltan, jos nyt käytän valmisteita, jos nyt, jos nyt...vaan KERRASTA POIKKI NIIN ET SELITTELE JA HUIJAA ITSEÄSI.
Kyllä mä kerrasta röökaamisen lopetin enkä ole koskaan sen jälkeen edes ajatellult polttavani. Minä vain en ole (niinkuin sinä) lääketieteellinen ihme ja mulle tuli pahat vieroitusoireet ja vitutti niin saatanasti. Mut hei, pidä toi ja jatka polttamista :)

Kati
Helekutti, jos et osaa lukea, niin olen polttanut ja lopettanut, siksi en jatka polttamista, koska en polta. Hemmetti. Kyllä kerrasta polttamisen voi lopettaa, mutta silloin kannattaa lopettaa myös kerrasta se riippuvuutta aiheuttavan aineen tunkeminen elimistöön. Eli kun käyyää valmisteita, huijaa itseään ja vain vaihtaa ainetta.

Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:
Helekutti, jos et osaa lukea, niin olen polttanut ja lopettanut, siksi en jatka polttamista, koska en polta. Hemmetti. Kyllä kerrasta polttamisen voi lopettaa, mutta silloin kannattaa lopettaa myös kerrasta se riippuvuutta aiheuttavan aineen tunkeminen elimistöön. Eli kun käyyää valmisteita, huijaa itseään ja vain vaihtaa ainetta.
Sori että huijasin itseäni. Varmaan kova paikka sulle. Koita elää sen kanssa.

Carita
Kyllä mä hyväksyn korvausvalmisteet, uskon niiden auttavan vierotusoireissa ja näin auttavan tupakasta eroon. Toinen vaihtoehto ois tosiaan kerrasta poikki-tyyli, joka vois tosiaan aiheuttaa rajut vierotusoireet. Varsinkin kun mun entisessä elämässä meni aski päivässä...Hiljaa hyvä tulee. tänään yksi tupakka poltettu. aika hyvin minulta, kun vielä viimeviikolla meni n. 20 pvässä...

Ex-tupakoitsija:)
Nikotiinivalmisteista on ehdottomasti apua! Itse yritin monta kertaa lopettaa ilman niitä.. ei millään onnistunut. Nyt olen purkkien avulla ollut polttamatta seitsemän kuukautta ja lopettanut nyt purkatkin. Ehdottomasti kannatan niitä tahdonvoiman lisääjiksi ja liikunnan aloittamista. Henkinen stressi on tupakoinnin lopettamisen myötä helpottunut:)

Yhteistyössä