Tupakan himo km:n jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap.

Vieras
Poltin noin 5 vuotta säännöllisesti, lopetin 1 v ja 9kk sitten kun tulin raskaaks. Kerrasta ja helposti. Sen jälkeen olen humalassa polttanut yhden illan ajan viime vuonna. Nyt sain km:n joka todettiin viime perjantaina, lauantaina iski halu polttaa. Miksi? Mies ei polta, en hengaa tupakoivien kanssa(koska en sellaisia tunne, paitsi kälyni). Maanantaina helpotti kun olin sairaalassa. Tänään illalla himo iski taas, suunnittelen jo lähteväni huomenna ostamaan askin ja polttavani lapsen päiväuni ajalla. Tietty miehen tietämäti kun se ei tykkäis hirveen hyvää.

Ottakaa nää ajatukset pois mun päästä! En haluu jäädä taas koukkuun.

ps. se vauvakuume katos jostain syystä km:n jälkeen...

Elä polta!! Itse lopetin kanssa plussatestiin ja hyvin onnistu... Imetyksen loputtua alotin tupakoinnin uudestaan, juuri tuolla tavalla... Teki kovin mieli ja sitten poltin yhden sillon tällöin... Nyt taas menee puol askia pvssä :/ Nyt olisi leikkaus tulossa ja ennen sitä täytyisi lopettaa ja vaikeeta on!! Aivan varmasti alat polttamaan uudestaan jos edes maistat... Tai niin mulle ainakin kävi :(

mulla kävi just niin että tupakasta hain helpotusta km:n jälkeen, olin jo päässyt eroon ja nyt vituttaa moinen suunnattomasti!!!! älä aloita, mä lopetan kans ihan just niin ollaan toistemme tukena :)

Yhteistyössä