Tupakan haju autossa, saako sitä pois?

Jos haju ei ollut ihan mahdottoman voimakas, voi hajua koittaa saada pois ruokasoodalla tai valkopippurilla, eli jompaa kumpaa (tai vaikka molempia) omiin kulhoihin ja autoon vuorokaudeksi, sillä saa hajuja pois!

Alkuperäinen kirjoittaja Jos..:
Jos haju ei ollut ihan mahdottoman voimakas, voi hajua koittaa saada pois ruokasoodalla tai valkopippurilla, eli jompaa kumpaa (tai vaikka molempia) omiin kulhoihin ja autoon vuorokaudeksi, sillä saa hajuja pois!

Olen kerran yhden kirppistuolin peittänyt soodalla ja imuroinut, siitä kyllä haju lähti

Mun autoni haisi voimakkaasti tupakalle kun ostin sen. Muutaman kuukauden päästä haju oli lähes hävinnyt. Nyt auto on ollut reilun vuoden eikä hajua enää huomaa. Itse en polta, joten huomaan kyllä tupakanhajun.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jos..:

Olen kerran yhden kirppistuolin peittänyt soodalla ja imuroinut, siitä kyllä haju lähti

Mä olen vuokra-asuntoja siivotessani saanut monestakin asunnosta hyvin hajuja pois nimenomaan tuolla soodalla, kannattaa kokeilla! On se sooda vain aika tujua tavaraa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
kokeile viedä ihan pesulaan ja kunnon sisäpesuun.. voi auttaa ainakin vähän.

En siis ostanut sitä autoa ihan vaan tuon hajun takia. Jos laittais sen kauppaehdoksi että vievät pesuun... :/ . Onhan niillä liikkeessä pelit ja vehkeet

Tupakan haju ei lopullisesti katoa pesemälläkään. Vaadi keuppaehdoksi toi otsonointi. Sillä saa vaikka ruumiin hajun pois.

Yhteistyössä