Tupakalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Lopetin kaks viikkoo sitten. Lääkkeillä. Toimivat hyvin. Ketään kiinnostanee, että työterveyshuolto antoi ilmaisen aloituspakkauksen!!!!!
Toimiiko oikeesti?
Olen miettinyt noita, mutta tuntuu kalliilta ostaa.. Pari sataa kai?
Mutta maksaahan ne tupakatkin, mutta silti. Tiiättehän :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Lopetin kaks viikkoo sitten. Lääkkeillä. Toimivat hyvin. Ketään kiinnostanee, että työterveyshuolto antoi ilmaisen aloituspakkauksen!!!!!
Mä oon kans "päättäny" että seuraavalla tt käynnillä pyydän lääkitystä. Oon kuullu monta onnistunutta tarinaa niitten avulla.
 
Mulla ainakin toimii todella hyvin. Aloituspakkaus oli ilmainen ja ylläoitopakkaus makso 56 ekua, se on kahden viikon satsi, mutta mulle riittää ainakin pilleri päivässa, joten neljän viikon lääkkeet siinä. Otin kaksi, kun lähdin juopottelemaan. Tää on siitä hyvä kun saa erissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Mulla ainakin toimii todella hyvin. Aloituspakkaus oli ilmainen ja ylläoitopakkaus makso 56 ekua, se on kahden viikon satsi, mutta mulle riittää ainakin pilleri päivässa, joten neljän viikon lääkkeet siinä. Otin kaksi, kun lähdin juopottelemaan. Tää on siitä hyvä kun saa erissä.
Lääkkeen nimi? Vaadin reseptin ensi kerralla :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Mulla ainakin toimii todella hyvin. Aloituspakkaus oli ilmainen ja ylläoitopakkaus makso 56 ekua, se on kahden viikon satsi, mutta mulle riittää ainakin pilleri päivässa, joten neljän viikon lääkkeet siinä. Otin kaksi, kun lähdin juopottelemaan. Tää on siitä hyvä kun saa erissä.
Onko minkä merkkisiä? Vai onko sillä nyt merkitystäkään...
Hinta on minusta kokolailla yhdentekevää, koska jos sillä tuloksia saa aikaan niin voitonpuolella ollaan.
 
Champix on lääke. Aikamoista pahoinvointia oli alkuun, mutta helpottaa ajan myötä ja syödä pitää ennen lääkkeenottoa. Niillä on vielä sellainen palvelu, että saat tukea sähköpostiisi tai puhelimeesi. Mä unodin rekisteröityä, mutta olen käynyt stumpissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Champix on lääke. Aikamoista pahoinvointia oli alkuun, mutta helpottaa ajan myötä ja syödä pitää ennen lääkkeenottoa. Niillä on vielä sellainen palvelu, että saat tukea sähköpostiisi tai puhelimeesi. Mä unodin rekisteröityä, mutta olen käynyt stumpissa.
Miten sä kuvailisit että se auttaa? Siis vie selkeesti sen mielihalun pois? Että jää se vehtaaminen, että polttasko kuitenkin vai ei?
 
No mulla se tupakanhimo on normaalisti sellasta jatkuvaa takomista päässä. On ehkä korkeentaan minuutin pois mielestä.
Tolla lääkkeellä se jumputus vaimenee ja on helppoa sanoa itselleen etten polta, pysyy poissa mielestä ja kun tulee, niin on sellasta säälittävää vikinää, mikä on helppo torjua, jos haluaa.
Silloin aluksi kun poltin, tuli siitä polttamisesta tosi ällö olo. Aina vaan jäi pitempää ja pitempää stököä. Sitten ajattelin että nyt loppu ja ihan vaivatta kävi .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
No mulla se tupakanhimo on normaalisti sellasta jatkuvaa takomista päässä. On ehkä korkeentaan minuutin pois mielestä.
Tolla lääkkeellä se jumputus vaimenee ja on helppoa sanoa itselleen etten polta, pysyy poissa mielestä ja kun tulee, niin on sellasta säälittävää vikinää, mikä on helppo torjua, jos haluaa.
Silloin aluksi kun poltin, tuli siitä polttamisesta tosi ällö olo. Aina vaan jäi pitempää ja pitempää stököä. Sitten ajattelin että nyt loppu ja ihan vaivatta kävi .
Kuulostaa just hyvälle. Miljoona kertaa "lopettaneena" en oo voinu mitään sille että on ollu pakko polttaa...kun ei oo voinu tehdä/ajatella mitään muuta.
 
Lääkäri sanoi mulle, että nää lääkkeet on monille se ainoa keino päästä eroon tupakasta. Mä olen yksi niistä. Pakko sanoa että tää on tehty niin helpoksi, että jos nyt en onnistu pitää olla päässä tosi pahasti jotain vikaa.
Nyt tulee sitten sellasia ajatuksia, että" täähän on niin helppoa, että voin lopetta koska tahansa uudestaan". Toi henkisen puolen huolto meillä kovasti riippuvaisilla on myös tärkeetä.
Mä haluaisin tehdä lapsen ja sanoin miehelle etten tee sitä, jos en pääse tupakasta eroon.
Keuhkoahtauma kolkuttelee ovilla.
Oon rapakunnossa.
Mun lapsi pelkää, että kuolen, kun poltan.
Haisen pahalle.
yms..... yms.... Yritän vissiin vakuutella itseäni.
 
kerron
Eli, näin pääset eroon röökistä kerta heitolla. Vedät röökiä niin monta täysin putkeen kun kykenet, kun alkaa oksettaa siirryt saniteettitiloihin. Mä lopetin näin 15v ketjupolttamisen. 12-15 röökiä vedin, ennenkuin tuli ögy. Tätä metodia kutsutaa nikotiinimyrkytykseksi. Toimii aina. Jos on terve niin siitä sit vaan.

t- 6v polttamatta tai edes maistamatta (jo röökin haju tekee pahaa)
 

Yhteistyössä