Tuosta vessan pesu keskustelusta tuli mieleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten muilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten muilla

Vieras
Pesettekö tosiaan aian mopin kun olette mopanneet lattiat?Meillä on sinin parkettimoppi ja en ole sitä ikinä pesukoneessa pessyt.Lattioiden pesun jälkeen olen huuhdellut hyvin ja vaihdan ajoittain kokonaan uuteen.Mitenhän on voikohan tuon mopion pestä konbeessa 60 asteessa?Tuntuu kyllä älyttömältä pestä yksi moppi pelkästään..kun en nyt oikein voi ajatella että laittaisin muun pyykin joukkoon sitä..

En aina koneeseen pistä, mutta pyykinpesuainetta ja kuumaa vettä ämpäriin ja siellä hetken liotan.

Kun koneeseen heitän, ni sit mukana on muitakin siivousrättejä.

Minä kyllä tungen mopin 60 asteeseen esipesuohjelmalla esim. alkkareiden, hisisten urheiluvaatteiden ym. kanssa :( Ohjelma kestää 1,5h, joten kai ne kaikki siellä puhdistuu...

Alkuperäinen kirjoittaja miten muilla:
Pesettekö tosiaan aian mopin kun olette mopanneet lattiat?Meillä on sinin parkettimoppi ja en ole sitä ikinä pesukoneessa pessyt.Lattioiden pesun jälkeen olen huuhdellut hyvin ja vaihdan ajoittain kokonaan uuteen.Mitenhän on voikohan tuon mopion pestä konbeessa 60 asteessa?Tuntuu kyllä älyttömältä pestä yksi moppi pelkästään..kun en nyt oikein voi ajatella että laittaisin muun pyykin joukkoon sitä..

meillä pöly ja wc pyyhkeet sekä iso kasa lattiapyyhkeitä. kostutan ne sangossa, käytön jälkeen pesuun. ei likaisilla tule puhdasta.

En joka kerta pese koneessa, mutta aina käytön jälkeen laitan pesuaineveteen ja huuhtelen. Pesen sittenmuiden siivousliinojen kanssa ja kylpyhuoneen lattiapyyhkeen kanssa.

Yhteistyössä