Tuosta tukehduttamispelistä tuli mieleen, että mikähä'n se juttu oli mitä tehtiin joskus yläasteella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En enää muista tarkkaan miten se tehtiin, koska en itse sitä uskaltanut koskaan tehdä. Mutta toiset uskalsi ja sivusta itsekin joskus näin. En siis muista miten, mutta jonkun jutun seurauksena siinä ihminen lopulta kaatua mätkähtää. Toiset oli turvana ottamassa tietysti kiinni, mutta mikä ihme se oli...

olin joskus vuonna 1998 koulussa sijaisena ja silloin yläasteikäiset pojat ottivat takaa toisesta otteen ja puristivat pallean kohdalta (tai rintakehästä) niin kauan että toiselta meni jalat alta... Tosi fiksua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En enää muista tarkkaan miten se tehtiin, koska en itse sitä uskaltanut koskaan tehdä. Mutta toiset uskalsi ja sivusta itsekin joskus näin. En siis muista miten, mutta jonkun jutun seurauksena siinä ihminen lopulta kaatua mätkähtää. Toiset oli turvana ottamassa tietysti kiinni, mutta mikä ihme se oli...

hei mullaki joku mielikuva tosta, mut en muista kans tarkkaan miten meni!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
olin joskus vuonna 1998 koulussa sijaisena ja silloin yläasteikäiset pojat ottivat takaa toisesta otteen ja puristivat pallean kohdalta (tai rintakehästä) niin kauan että toiselta meni jalat alta... Tosi fiksua!

Vinkkari ei kuulu tonne..

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

Oliskohan se voinut olla tuollainen juttu... en oo varma...

Alkuperäinen kirjoittaja una:
me tehtii nii et piti vetää kunnolla happea ja sit kyykkyyn ja puhaltaa täysiin käsivartta vasten (siis niin ettei se ilma pääse ulos) ni sit pyörtyis.

Joo hei tää se oli. Sit kun sieltä pomppas pystyyn niin kaatu.

Mä muistan et ala-asteella tytö teki toisille jotain vastaavaa. Jotenki ne painoi toisia, mut en muista miten ja sen jälkeen pyörtyvät. Ja mä juorusin opettajalle :(
Oli nimittäin silloin jotain 3luokkalainen. ja minusta se oli pelottavaa ja kammottavaa!
Pitkä selvitys tuli siittä jutusta, mutten muista mitä siittä seuras muutako sen et hyvä ettei ne tytöt piksäny minua. Mut en mä tajunnu et sitä ei oilis saanu kertoa ku pelkäsi muutenki.

Yhteistyössä