tuosta meikkiketjusta tuli mieleen.. miten on mahdollista, että ripsientaivutin ei toimi minulla?!

  • Viestiketjun aloittaja SyysYön Sade hetken harmaana
  • Ensimmäinen viesti
SyysYön Sade hetken harmaana
se kääntää ripset alaspäin ! :( eräs ystäväni koetti auttaa katsomalla vieressä, kun taivutin ripsiäni. teen sen oikein ( ei kai sitä väärin voi tehdäkkään :D ), taivutin on kunnossa. ystäväni osasi vain pyöritellä päätään, ei keksinyt selitystä. onneksi löysin nyt rimmeliltä ripsivärin, joka taivuttaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade hetken harmaana :
se kääntää ripset alaspäin ! :( eräs ystäväni koetti auttaa katsomalla vieressä, kun taivutin ripsiäni. teen sen oikein ( ei kai sitä väärin voi tehdäkkään :D ), taivutin on kunnossa. ystäväni osasi vain pyöritellä päätään, ei keksinyt selitystä. onneksi löysin nyt rimmeliltä ripsivärin, joka taivuttaa..
Osta uusi, jos se oli jotenkin viallinen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade hetken harmaana :
se kääntää ripset alaspäin ! :( eräs ystäväni koetti auttaa katsomalla vieressä, kun taivutin ripsiäni. teen sen oikein ( ei kai sitä väärin voi tehdäkkään :D ), taivutin on kunnossa. ystäväni osasi vain pyöritellä päätään, ei keksinyt selitystä. onneksi löysin nyt rimmeliltä ripsivärin, joka taivuttaa..
Osta uusi, jos se oli jotenkin viallinen.
en uskalla kun pelkään, että rahat menevät taas hukkaan :(
 
vieras
Mulla on aivan suorat ripset jotka ei taivu millään taivuttimilla kuin muutamaksi minuutiksi.Olen kokeillut monia malleja vuosien varrella mutta mikään ei toimi,ei edes jos lämmittää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Oisko sulla jotenkin erimalliset silmät, joissa ripset väkisin taipuvat alaspäin noilla taivuttimilla? Onko ne melko lyhyet (ripset)?
ovathan ne aika lyhyet.. alaripset varsinkin niin olemattomat, että turha yrittää saada ripsiväriä alas !
 
vieras
Kuulostaa oudolta. :D En kyllä tajua miten se voisi olla taivuttamatta. Metalliset taivuttimet on parhaita. Ja sitä pitää hetki pitää paikallaan sitä taivutinta, tosin varmaan sen tiesitkin jos kaverisikin katsoi vierestä. Erikoista...
 
siinä taivuttajassa on varmaan ne ööö...miksikäs niitä nyt sanotaan, no ne osat jotka osuu ripsiin :ashamed: , ni väärinpäin, öh..siis..en mä osaa selittää |O

siis kun taivutat ripsiä, sen alemman osan pitäis tulla sen ylemmän "päälle" et ripset taipuu ylös, mut siinä sun taivuttimessa on toisinpäin ne osat.

:eek: hitto et on vaikeaa selittää :headwall: :LOL: :xmas:
 

Yhteistyössä