Tuosta leikkimisestä tuli mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mankell

Aktiivinen jäsen
19.04.2004
5 095
0
36
Että kun minä en muista koskaan leikkineeni barbeilla, kotista, hiekkakasalla, leikkimökissä, roolileikkejä, teekutsuja jne... Ainoastaan ulkona kymmennentkkualaudallaa-tyyppiset leikit muistan.

Että olenkohan ollut koko lapsuuteni leikkimättä vai enkö vaan muista? Muistatteko te muute leikkineenne?

Muistan mä joitakin leikkejä, kun pehmokoiria ulkoilutettiin pihalla ja lääkärileikkejä leikittiin nukeilla.
Ja kun mun barbit eivät sopineet veljen Turtleksien eikä transformerssien joukkoon. :'(

Minä muistan kyllä leikkineeni, mutta siitä oli aina keskustelua, saako nukkeja viedä ulos. Onneksi mummo antoi leikkiä nukeilla mummolan pihalla. En ole lapsena asunut kerrostalossa enkä ole ollut isoissa porukoissa, kymmenen tikkua laudalla ym ovat siis jääneet leikkimättä.

Muistan leikkineeni, just noita mitä luettelit, samoin niitä pihaleikkejä. Muistan erityisesti ne leikit, joissa se asettelu ja sommittelu oli tärkeintä, tein barbeille kotia semmoiseen lipaston kaappiin. Vauvanukkeleikit muistan myös hyvin. Kun lähdimme mummolareissulle, nuken vaatteiden pakkaaminen vei kauemmin, kuin omien vaatteiden valinta :D

Mä muistan paljonkin leikkejä. Mun mielestä leikkiminen oli ihanaa. Joskus nykyäänkin harmittelen että mihin se kyky leikkiä häviää yht'äkkiä.. voisin leikkiä vieläkin, jos osaisin :)

Kyllä mä muitan että mitä olen suurin piirtein lapsena leikkinyt.Ja mä ainakin leikin kovastikkin barbeilla,poneilla,koti leikkiä,nuket oli suurin ihanuus joita oli paljon,niitä piti aina kärrytellä ja vaunutella,hyppynarulla ulkona ja ulko leikkejä muiden pihan lasten kanssa.

En kovinkaan paljon leikkinyt barbeilla ja muilla hömpöttimillä :D meillä oli niin paljon poikia kavereina kaksosen kanssa, että kyllä sitä inkkaria mieluummin leikin. :whistle: Ja talvella lumisotaa ja linnojen tekoa.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
, tein barbeille kotia semmoiseen lipaston kaappiin.

meillä on nytkin keittiössä kaksi kaksiota vierekkäin. Sisustusta muutetaan monta kertaa päivässä ja nukkumaan ei voi mennä, jos barbit eivät ole nukkumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
En kovinkaan paljon leikkinyt barbeilla ja muilla hömpöttimillä :D meillä oli niin paljon poikia kavereina kaksosen kanssa, että kyllä sitä inkkaria mieluummin leikin. :whistle: Ja talvella lumisotaa ja linnojen tekoa.

Munkin paras kaveri oli pitkään poika, et ehkä mä tosiaan en ole hirveästi nukeilla tai muilla sellaisilla leikkinyt.

Korttia pelattiin tosi paljon yhden tyttökaverin kanssa ekaluokilla, ja uunoo. Mut varsinaista leikkiä en muista. Sen tiedän, ettei barbeja ollutkaan.

Kirjoja mulle kyllä luettiin, kuuluin kirjakerhoon.

Outo jo lapsena. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
, tein barbeille kotia semmoiseen lipaston kaappiin.

meillä on nytkin keittiössä kaksi kaksiota vierekkäin. Sisustusta muutetaan monta kertaa päivässä ja nukkumaan ei voi mennä, jos barbit eivät ole nukkumassa.

Mäkin tein. Yhden sängynkin niille tein niin että latoin raamatun meikkipussin sisään, näytti ihan joustinpatjalta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Vaikka mitä :D
-kirkonrottaa
-pesäpalloa pelattiin
-vistattiin
-hyppynarua hypättiin
-ruutua hypättiin
-hiekkiksellä leikittiin
-nukeilla
-keinuttiin
-askarreltiin

mie kans sekä poikien et tyttöjen kans valohippaa pimeellä, tää oli suosittu leikki siihen aikaan, ja hollannikkaiden heittokisoja myös :whistle:

Yhteistyössä