tuosta leggins+tunika-ketjusta tuli mieleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
minkäslaisiin vaatteisiin "pullukan" kannattaa pukeutua ettei korosta esim. vyötäröään?
mulla raskauden jäljiltä vielä vatsaa ja lantio on leventynyt paljon ja sitä myötä myös takapuoli :ashamed:

vaatekauppaan pitäs lähtee,eilen kävinkin mutta lähdin pois kun tuli niin paha mieli ku kaikki vaatteet mitä kokeili näytti ihan hirveiltä tai ei mahtunu |O

Ota huomioon, että sovituskopissa on hirveät valot. Ihan minkälaisia vaan saa ostaa, kunhan itsellä on niissä vaatteissa kiva olo.

Mua ahistaa, että joku toinen ihminen voi muka määritellä, miten minkäkin mallinen ihminen pukeutuu.

A-linjaiset paidat on kivoja ja sellaiset empiremalliset joissa 'vyötärö' on tissien alla. Ostan pitkiä paitoja että takapuolikin peittyy. Paita voi olla tissien kohdalta siis kireähkö mutta levenee nätisti ja peittää ongelmakohdat.

Sen olen ainakin kuullut, että jos pientä kaksaria tai löysää leuan alla niin kannattaa käyttää syvään uurrettuja v- aukkoisia puseroita eikä missään nimessä ainakaan pooloja. Lisäksi kannattaa korostaa sitä mikä vartalossa hyvää, esim käyttää avonaisia puseroita. Lisäksi jos sulla kaunis ja muodokas peppu niin korosta sitä farkuilla =)

Yhteistyössä