Tuosta lasten sukupuoliasiasta tuli mieleen tämmöinen, joka mua ärsyttää

05.01.2011
831
0
16
Meillä tosiaan on 4 tyttöä ja lapset syntyneet melko lyhyellä aikavälillä ainakin yleiseen verrattuna, eli vanhin oli 5,5v kun kuopus syntyi. Mutta tämä tahti ja lasten määrä johtuu ihan muista syistä kuin ihmiset olettaa... todella monet nimittäin ovat kommentoineet ja olettaneet, että me ollaan yrittämällä yritetty sitä poikaa!! Minusta on kummallista, että nykypäivän maailmassa oletetaan erityisesti miehen toivovan ja kaipaavan sitä poikaa!

Meillä minä aloin toivoa poikaa oikeastaan vasta kun tyttöjä oli 3, sitä ennen asia vain käväisi mielessä. Ja ekasta raskaudesta asti mies on AINA myöntänyt avoimesti, että toivoo vain tyttöjä. Ei sillä siihen mitään syytä ole oikeastaan eikä tietenkään olisi pojasta pettynyt, mutta on aina sanonut että jos vaan saisi päättää niin pelkkiä tyttöjä.

Mua ärsyttää suunnattomasti kun sanotaan että "no ilmankos teillä on niin monta lasta" kun kuullaan, että kaikki on tyttöjä. Ihan kuin meillä olisi vain 1-2 jos olisi tullut poika! Meillä olisi 4 lasta vaikka ne olisi kaikki niitä poikia!

Niinkuin mulle sukulaiset totesivat että nyt teidän ei tarvitse enää tehdä lapsia kun on molemmat :O Ihmettelivät sitä kun sanoin että kyllä mä vielä yhden haluaisin :snotty:

Niinkuin mulle sukulaiset totesivat että nyt teidän ei tarvitse enää tehdä lapsia kun on molemmat :O Ihmettelivät sitä kun sanoin että kyllä mä vielä yhden haluaisin :snotty:

Joo tätä siis meillekin, että kyllähän me ymmärretään että halusitte vielä yrittää poikaa! Ja nimenomaan niin, että mun miehen piti saada se lapsi jotta saisi pojan... :headwall:

Meillä taas on 2 muksua siksi, että saatiin ekana tyttö ja sitten poika.

Muussa tapauksessa olisi pitänyt yrittää vielä sitä poikaakin, koska mun oli vaan pakko saada myös poika...

Yhteistyössä