Tuosta facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Olettekos te hyväksyneet ulkomailta tulleet kaveripyynnöt vai vain niiltä jotka tunnette?Mulle oli tullut joltain naiselta Australiasta kaveripyyntö ja en mä sieltä kyllä ketään tunne.Nyt vaan mietin että uskallanko hyväksyä kaveripyynnön ja voiko kyseisen henkilön joskus poistaa omalta listalta niin halutessa?

mulle tullut tähän mennessä 3 mieheltä ja nytkin tuo kolmas pyyntö roikkunut siellä jo varmaan viikon verran kun en tiedä hyväksyäkö vaiko eikö... aikasempia en hyväksynyt. Poistamisesta en tiedä, mut luulis että voi. Yritin äsken käydä kattoo sieltä, mut joku huoltokatkos menossa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Miksi pitäisi hyväksyä kaveripyyntö sellaiselta, jota ei tunne? :o

No jotkut varmaan haluaa tutustua myös erimaiden ihmisiin.Ei vaan niihin omiin kavereihin.
Mutta mä olen aika takka noissa,joten painoin äsken ohita-nappulaa.Oisin painannut jo aiksemmin ja miettimättä jos olis tullut joltain mieheltä.

minulla ei profiili näy kuin kavereille. Ei kavereille (kavereiden kaverit)
ei näy kuva eikä edes minun kaverilistani. Minua ei myöskään voi laittaa hakuun. Ei tule pyynntöjä tuntemattomilta :)

Siis miks ihmiset on facebookissa kavereita ihan tuntemattomien kanssa? :O Ei ymmärrä.. Mä ainakin hyväksyn vaan sellaset kaverit, jotka tunnen. Enkä niitäkään ihan kaikkia, esim joku vanha koulukaveri, joka ei koskaan ole ollut oikeasti mikään kaveri, niin ei kiitos.

Tostahan nyt on ollu monesti uutista, kun ihmiset ei ajattele mitä tietojaan profiiliin laittavat, ja sitten hyväksyvät tuntemattomien kaveripyynnöt, niin äkkiä on henkkari- ym. tiedot jonkun tuntemattoman käsissä. Et vähän vois miettiä..

Yhteistyössä