Tuoretta pullaa olkaa hyvä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muaki tekis mieli leipoa,mutta kun tiedän,että sitten kuopus vajaa 2v.huutaa koko sen ajan lahkeessa niin ei huvita..Vaikka mitä tekemistä hälle keksis niin ei vaan anna minun leipoa..:(

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Muaki tekis mieli leipoa,mutta kun tiedän,että sitten kuopus vajaa 2v.huutaa koko sen ajan lahkeessa niin ei huvita..Vaikka mitä tekemistä hälle keksis niin ei vaan anna minun leipoa..:(

Meillä on tyttö leiponut mukana ihan melkein vauvasta asti, enää ei aina viitsi.

Nam. Mulla on pakkasessa vielä tavallisia pikku pullia sekä kierrepullia. Ja perjantaina pitäis taas leipoa: mansikkakakku, kääretorttu jossa mansikkamoussea välissä sekä Kotigastronomilta tilattu minttusuklaamuffinsiaineesta tehtyjä muffinseja joihin laitan sellasen sokerikuorrutuksen. Nimittäin vietetään neidin synttäreitä viikonloppuna.

a050.gif
Korvapuusteja mulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meillä on justiin pullataikina kohoamassa, poika tekee pullaukon, minä teen vaniljatäytepullia ja mummu korvapuusteja, jokaiselle jotakin. :p :p

Millaisen vaniljatäytteen laitat?

Ajattelin kokeilla blå bandin ( vai mikä se nyt oli.. :D ) vaniljakastiketta, teen siitä kreemimäisen, levittelen sen sitten kaulitulle pohjalle ja mukaan vielä mantelirouhetta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ei juma, rupes tekeen ihan oikeesti mieli korvapuustia...

Laittakaapas joku hyvä ohje, jotta tulee kuohkeita, niin hipsin kauppaan ja sitten kädet taikinaan :)

Valmiita korvapuusteja kaupan pakastealtaasta, on muuten hyviä! Ei jaksa nähdä vaivaa itse tekemiseen.

Voe hitto että kävittekin puhumaan pullista!!! Aivan kauheesti kävi tekee mieli!

Pitääks se nyt vielä pullataikina pyöräyttää.. Karjalanpiirakkataikina on jääkaapissa odottelemassa ja riisipuuro kiehumassa täytteeksi. Mutta niistä herkuista pääsee nauttimaan vasta muutaman tunnin päästä!

Yhteistyössä