Tuorekurkun himo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marmatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marmatus

Vieras
Mulla on jatkunu yli puol vuotta tällänen "vaiva" että mulla on ihan karsee himo syödä tuorekurkkua. 2-4 kurkkua vedän päivässä. Eikö yleensä jos ihmiselle tule himo johonkin ruokaan tms. niin se on elimistön tapa yrittää korjata jotain puutostilaa? Mitä kurkussa muuta on kun vettä jota mun elimistö nyt sit halajaa? Lisäks mulla särkee jatkuvasti nilkkoja ja illalla tulee ihan pakkoliikkeitä jalkoihin. Voiko olla magnesiumin puutostila? Ja en ole raskaana:D
Kellään tietoa?

Alkuperäinen kirjoittaja putte:
en ole ikinä kuullu että himo johtus jonkun puutostilasta.. joten enpä osaa auttaa. mutta voin sanoa että eikkait tuosta mitään haittaakaan ole =)

Ei toki ole haittaa kurkun syönnistä, sanoohan mainoskin että "PUOLI KILOA PÄIVÄSSÄ" :D Tyhmänä vaan mietin että tälläseen himoon on oltava jokin selitys...kahvinhimoni ymmärrän, onhan siinä kofeiinia kuitenkin ja tupakan himon,mut KURKUN???:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Mulla on jatkunu yli puol vuotta tällänen "vaiva" että mulla on ihan karsee himo syödä tuorekurkkua. 2-4 kurkkua vedän päivässä. Eikö yleensä jos ihmiselle tule himo johonkin ruokaan tms. niin se on elimistön tapa yrittää korjata jotain puutostilaa? Mitä kurkussa muuta on kun vettä jota mun elimistö nyt sit halajaa? Lisäks mulla särkee jatkuvasti nilkkoja ja illalla tulee ihan pakkoliikkeitä jalkoihin. Voiko olla magnesiumin puutostila? Ja en ole raskaana:D
Kellään tietoa?

No käys lääkärissä.
Ihan jos noin särkee ja pakkoliikkeitä, niin ehdottomasti lääkäriin.

Kurkku tuskin asiaan liittyy.

Magnesiumia voi kokeilla mutta lääkärissä käytävä.

(ja tuon määrän kurkkua olisi jo tullut korjata jokin puutos)

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Kellään tietoa?

mäkin syön pari tuorekurkkua päivittäin

:p
ja syön myös magnesium-puristeita päivittäin...
eikös se ole kalium mitä kurkussa on paljon, mitä se sitten onkin

Kellään tietoa?
Uskoisin että juot liian vähän vettä! Kurkussahan suurinosa vettä ja jalkojen vaivat krampit suonenvedot jne.usein liian vähästä veden juonnista!!!!!!!!

Yhteistyössä