Tilanne on nyt meillä kotona sellanen että jään varmaan yksin 2v10kk ja vastasyntyneen (laskettu aika 29.2) kanssa. Olis kiva kuulla kokemuksia yh:ilta ja ehkä edes jotain rohkaisua että siitä selviää. Musta tuntuu superpelottavalta että olen kohta yksin uhmaikäisen ja vastasyntyneen kanssa...Miten mä voin pärjätä? Lisäks pelkään että eron tullessa mies voi alkaa käyttäytyä tosi lapsellisesti ja typerästi, on meinaan tosi äkkipikanen luonteeltaan. Haluaisin välttää kaikki mahdolliset tavaroiden heittelyt ja mun mustamaalamiset muille. Mitenkähän sitä pääsis eroamaan mahdollisimman "nätisti"...? Vai onko se ihan urbaanilegendaa että eron jälkeen vois olla väleissä exän kanssa? Millaisia eroja teillä on ollut? Miten olette järjestäneet kaikki asiat? Ja tietääkö kukaan muuten että miten nopeasti tälläisessä tilanteessa on mahdollista saada asunto ja voiko luottotiedoton ylipäätänsä saada sellaista? Toivottavasti joku kommentoisi jotain..Olen jotenkin henkisesti niin loppu kaikesta riitelystä ja pitkään jatkuneista ongelmista (joista en nyt tässä enempää valaise) etten ole pystynyt/jaksanut nähdä edes läheisimpiä ystäviäni joten en ole myöskään kenellekkään puhunut vaikeasta tilanteestamme mitään..Uuvuttaa jo pelkkä ajatuskin! Vaikka siitä olisi tosissaan apua..Olisi mukava kuulla pitkästä aikaa lohduttavia, kannustavia kommentteja ainaisen piilovittuilun ja henkisen väkivallan sijaan : / Kiitos jo etukäteen jos joku jaksoi lukea ja ehkä jopa kommentoi jotain.
Viimeksi muokattu: