Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kyllä käy
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kyllä käy
Eikö sillä Keijolla ollutkaan täydellistä naista joka leipois?
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kyllä käy
Ei tällä hetkellä. Entinen vaimoni kyllä leipoi usein. Ja ei, hän ei jättänyt minua vaan minä jätin hänet. Ja ei, en jättänyt häntä siksi, että hän ei leiponut tai siivonnut.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kyllä käy
Ei tällä hetkellä. Entinen vaimoni kyllä leipoi usein. Ja ei, hän ei jättänyt minua vaan minä jätin hänet. Ja ei, en jättänyt häntä siksi, että hän ei leiponut tai siivonnut.
No, miks sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja hyvältä maistuvat:Keijo etsii täältä nuoria naisia, ikäisensä eivät kelpaa, vai!
Alkuperäinen kirjoittaja hyvältä maistuvat:Keijo etsii täältä nuoria naisia, ikäisensä eivät kelpaa, vai!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyvältä maistuvat:Keijo etsii täältä nuoria naisia, ikäisensä eivät kelpaa, vai!
Ei vaan ikäisensä eivät kelpuuta. Yrittää tarttua jokaiseen sämpylään mitä mainostetaan.