P
Pohtija
Vieras
Olen menossa kohta synnyttämään esikoistamme Naikkarille. Kuitenkin mietityttää monia asia näin etukäteen. Jos jollakulla olisi tuoreita kokemuksia siellä "majoittumisesta" niin olisin äärettömän iloinen jos löytyisi vastauksia kysymyksiini.
- Minkälaisia ovat perhehuoneet ja mitä kuuluu varustukseen?
- Minkälaista henkilökuntaa Naikkarilla on?
- Naikkarille on keskitetty myös kuulemma huumeidenkäyttäjien synnytykset ja muut ongelmatapauksest. Ovatko he omalla osastollaan vai muiden seassa?
-Minulla on erikoisruokavaliota vaativa sairaus ja minun on tuotava omat ruoat mukanani, vaikka kyseessä onkin sairaala. Onko osastoilla jääkaappeja ja keittosyvennyksiä, jossa voin ruokiani mikrota ym? Kättärillä viraillessani näin kerran nimittäin jonkinlaisen minikeittiön yleisissä tiloissa.
Kiitos miljoonasti sille jolla olisi tietoa kysymyksiini!!!
- Minkälaisia ovat perhehuoneet ja mitä kuuluu varustukseen?
- Minkälaista henkilökuntaa Naikkarilla on?
- Naikkarille on keskitetty myös kuulemma huumeidenkäyttäjien synnytykset ja muut ongelmatapauksest. Ovatko he omalla osastollaan vai muiden seassa?
-Minulla on erikoisruokavaliota vaativa sairaus ja minun on tuotava omat ruoat mukanani, vaikka kyseessä onkin sairaala. Onko osastoilla jääkaappeja ja keittosyvennyksiä, jossa voin ruokiani mikrota ym? Kättärillä viraillessani näin kerran nimittäin jonkinlaisen minikeittiön yleisissä tiloissa.
Kiitos miljoonasti sille jolla olisi tietoa kysymyksiini!!!