Tuoreita kokemuksia haikaranpesästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä odottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä odottaa

Vieras
Kaipailisin tuoreita kokemuksia haikaranpesässä synnyttäneiltä. Olen ymmärtänyt että toimintaa on supistettu viimeaikoina ja haikaranpesä ei olisi enää entisellään. Miten te siellä vastikään synnyttäneet olette kokeneet paikan?
Voiko edelleen luottaa siihen että haikaranpesän kätilöt ovat motivoituneita ja osaavia vai onko henkilökunta tätä nykyä nuorta ja kokematonta polvea kuten huhupuheet kertovat?
Omaan laskettuun aikaan ei ole enää kauaakaan ja jos kaikki palaset naksahtavat paikoilleen niin haikaranpesässä sitten synnytellään. Vähän vaan pelottaa nuo kuulopuheet ja siksi kyselenkin nyt ensikäden kokemuksista täällä.

mun kaveri synnytti kesällä ja tykkäsi. kätilöthän on ihan samanlaisia ja saman koulutuksen saaneita kuin muuallakin kättärillä. haikaranpesää on silleen supistettu, että sillä alkuperäisellä puolella (olisko osasto 15 tms) on nykyään vaan niitä syntymähuoneita eli vaan synnytetään ja sillä "uudella puolella" (os 5) on sit lapsivuodeosasto eikä siellä ole takuuta perhehuoneesta jos ei ole tilaa. itse oon synnyttänyt 2 lasta kättärin tavisosastolla ja luulen että kaikki kättärin osastot on yhtä hyviä. Vähän tuuristakin riippuu että osuuko kemiat yhteen kätilön kanssa.

Yhteistyössä