Tuore Ananas Auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokeilunhaluinen mama\s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokeilunhaluinen mama\s

Vieras
Hei!
Osaisitteko kertoa miten tuoreen ananaksen syöminen loppuvaiheessa voisi kenties auttaa synnytystä lähenemään? On siis yksi näistä konsteista mitä voisi kotona kokeilla kun LA on hyvin lähellä :)

Olis kiva tietää mitä se siis ""tekee"", ja/tai miten se vaikuttaa?

Kokemuksia??

Suurkiitos :)

joidenkin uskomusten mukaan ananas ainakin alkuraskaudessa voi aiheuttaa keskenmenon... en tiedä uskoako siihenkään...

ja synnytys käynnistyy kun käynnistyy, mulla ainakaan mikään ei sitä aiemmin alkamaan saanut... (meni 11 päivää yli la:n)

Moikka!
Tosta tuoreesta ananaksesta olen kuullut, että englannissa kätilöt suosittelevat ( ystäväni täti eng. kätilönä) sitä, aiheuttaa kuulemma supistuksia. Mun kaveri söi tuoretta ananasta maaliskuussa, kun koitti saada synnytystä käyntiin. Supistuksia kyllä tuli, mutta ei se käyntiin kyllä sillä lähtenyt. Mulla alkaa just rv 36 ja ajattelin sitä kans joskus 3 viikon päästä kokeilla. Toinen on kuulemma papaya. Entisajan intiaanit tekivät sillä raskauden alkuvaiheessa keskeytyksiä sekä käynnistivät kuulemma synnytyksiä. Tämän kertoi mun toinen kaveri. Luulempa että tulen myös sitä kokeilemaan. On jo aika kurja olo itselläkin, mutta ei auta kun kärvistellä. Tule kertomaan miten kävi jos kokeilet sitä tuoretta ananasta.

ostin juuri kaksi ananasta, ekan kimppuun käyn illalla vielä :)

mulla ""toimivat"" greippimehu yms muut konstit tulla raskaaksi, joten innolla toivon ja odotan että ananas voisi mua nyt auttaa, vadelmanlehti teen kera ;)

papaijasta en ookkaan kuullut! kauppaan viikonloppuna taas :)

Kylläpä tämä hykerrytti näin jo synnyttänyttä. Mulle th kertoi, että ananas on hyvää turvotukseen ja niin olikin, popsin sitä loppuraskaudessa mielettömät määrät..Mutta ei se kyllä supistuksia aiheuttanut :D

Kyllä se vauva sieltä tulee, uskokaa pois.

No ei nyt ihan noin naurattanut. Minulla keskimmäinen 17 päivää yliaikainen. Ei auttanut sauna, liikunta, rakastelu yms. Tipassa 14 tuntia, jota lisättiin koko ajan loppua kohti. Ei se synny, jos ei ole syntyäkseen. Oishan tuo ananas jo rekisteröity lääkkeeksi yliaikaisuuteen, niin yleistä seon. Tekayn sivuilla esim. tieto, että 1/3 menee yliaikaisiksi. Miksi ? Tarkempi seuranta ? Jokin muu syy ?

joo minäkin vetelin tuore ananasta ihan kunnolla viime raskauden loppumetreillä kun kuulemma poistaa tehokkaasti nestettä. Eipä kyllä siinä vaiheessa poistunut enään turvotus eikä aiheuttanut supistuksiakaan.

Kävin kans joka päivä 3kilsan reippaalla kävelylenkillä, rakasteltiin joka päivä, luuttusin kämppää katosta lattiaan jne..Synnytys käynistyi ihan itsekseen rv 40+1 kun oltiin löhöilty koko edellinen ilta ja katseltu leffoja =)

kaikillapa vaikuttaa eri keinot eri lailla! mulla miehen sisko ahmi ananasta ihan lopussa ja johan alko tapahtumaan, liekö yhteensattumaa vai mitä, mutta itse aijon kokeilla yhtälailla, eihän siitä haittaakaan ole :D

Yhteistyössä