M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiva että kelpaa:Ai mä luulin tekstiä lukematta että toi on arkkukimppu.
Alkuperäinen kirjoittaja kiva että kelpaa:Ai mä luulin tekstiä lukematta että toi on arkkukimppu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:onks nuo oikeita kukkia vaiko tekokukkia?
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:onks nuo oikeita kukkia vaiko tekokukkia?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja kiva että kelpaa:Ai mä luulin tekstiä lukematta että toi on arkkukimppu.
Mä luulin myös ku kuvaa katoin että hautajaisista olis kyse.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Onko tämä jossain puutarhakoululla otettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:onks nuo oikeita kukkia vaiko tekokukkia?
Oikeita, kesäpäivänhattuja =) Tilaaja kysyi samaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Onko tämä jossain puutarhakoululla otettu?
Kyllä, kuin?
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Missähän koululla? Ainaki rovaniemellä pöydät on aika samassa kunnossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Missähän koululla? Ainaki rovaniemellä pöydät on aika samassa kunnossa![]()
Mikkelissä, taimistolla sidoin vielä, varmasti surkeimmat pöydät koko firmassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no tosi kiva, ihanaa kun on käytetty muitaki kukkia ku kalloja, liljoja tai ruusuja![]()