Tuollako varaa arvostella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjdkaufaw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmmmmm";27996751]Miksi sä haukut muita niin helposti? Eikö se ole syntiä? Jeesus varmaan haluaisi sun rakastavan lähimmäistäsi, niin tuotakin henkilöä.[/QUOTE]

No tota mä nyt en pysty enkä kykene. Ehkä joku semmoinen sitten kykenee kuka tykkää muovista.

Ruutiukostakaan en jaksa tykätä koska olen aikani ystävällinen mutta jos minulle vastaillaan aina ikävästi, niin ymmärrän, ettei minunkaan tarvitse olla ystävällinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No tota mä nyt en pysty enkä kykene. Ehkä joku semmoinen sitten kykenee kuka tykkää muovista.

Ruutiukostakaan en jaksa tykätä koska olen aikani ystävällinen mutta jos minulle vastaillaan aina ikävästi, niin ymmärrän, ettei minunkaan tarvitse olla ystävällinen.

En mä pahalla, ymmärrän kyllä sun suuttumuksen varsinkin jos sulle on ilkeilty pitkään. Mutta jotenkin tuo särähtää kun uskonsisar kirjoittaa ilkeästi. Raamatun mukaan pitäisi olla ystävällinen ikävillekin ihmisille... ja siihen meidän pitäisi pyrkiä. Ajattelin sun omalta kannaltakin, ettei sulle tule myöhemmin paha mieli kun kirjoitit jollekin ilkeästi...

Eiks sun olisi hyvä sitten vaan olla vastaamatta mitään tyhmiin juttuihin? :/ Tiedän, se on vaikeaa vilkkaille ihmisille. Sori kun puutuin asiaan. Sun asia se tietysti on, ja kuten sanottu, ymmärrän kyllä sua enkä epäile sun uskoa.

Yhteistyössä