K
kotiäiti
Vieras
Tietääkö joku, että myydäänkö jossain pehmustettuihin ruokapöydän tuoleihin sopivia päällisiä? Ei siis pehmusteita...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:https://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=11897&productId=185817&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
tarkoitatko tuommoisia vai uusia päällysteitä pehmusteisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Irrotettavat, vaiko niinkuin uudelleen verhoilu siihen istuinosaan?
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Irrotettavat, vaiko niinkuin uudelleen verhoilu siihen istuinosaan?
Irrotettavat tosiaan, että on sitten helppo pestä.
Onko kellään mahdollisesti jonkinlaista kaavaa sellaisiin, ite kun oon aika tumpelo ompeluhommissa...
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Nöppönen:
Oikein näppärän näköiset! Millä tavalla olet ne tehnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Voi kenet mä saisin tekemään mulle tollaset...Kun en todellakaan ole mikään käsityöihminen ja ompelukonettakaan ei itseltä löydy
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Voi kenet mä saisin tekemään mulle tollaset...Kun en todellakaan ole mikään käsityöihminen ja ompelukonettakaan ei itseltä löydy
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Voi kenet mä saisin tekemään mulle tollaset...Kun en todellakaan ole mikään käsityöihminen ja ompelukonettakaan ei itseltä löydy
![]()
täältä sitä et valitettavasti löydä.Joudut kyselemään tuolta kirpparin puolelta sillä osto ja myynti toiminta on kielletty. Myös palvelujen ostotoiminta(huom.foorumin säännöt ).
keskustelut-kirpputori puolella voit asiaa kysellä
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Voi kenet mä saisin tekemään mulle tollaset...Kun en todellakaan ole mikään käsityöihminen ja ompelukonettakaan ei itseltä löydy
![]()
täältä sitä et valitettavasti löydä.Joudut kyselemään tuolta kirpparin puolelta sillä osto ja myynti toiminta on kielletty. Myös palvelujen ostotoiminta(huom.foorumin säännöt ).
keskustelut-kirpputori puolella voit asiaa kysellä
No en mä nyt ihan tosissani täältä sellaista kysynytkään=) Pitää kavereilta kysellä, jos joku olisi innostunut tai sitten pitää lainata äipän konetta ja alkaa itse väsäilemään![]()