Tuoleihin päälliset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
https://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=11897&productId=185817&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
tarkoitatko tuommoisia vai uusia päällysteitä pehmusteisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
https://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=11897&productId=185817&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
tarkoitatko tuommoisia vai uusia päällysteitä pehmusteisiin?

No tavallaan tuollaiset, mutta mulle riittäisi kyllä ihan vaan sellaiset, mitkä tulisi istuinosan päälle ei koko tuolin päälle...:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Irrotettavat, vaiko niinkuin uudelleen verhoilu siihen istuinosaan?

Irrotettavat tosiaan, että on sitten helppo pestä.

Onko kellään mahdollisesti jonkinlaista kaavaa sellaisiin, ite kun oon aika tumpelo ompeluhommissa...

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Irrotettavat, vaiko niinkuin uudelleen verhoilu siihen istuinosaan?

Irrotettavat tosiaan, että on sitten helppo pestä.

Onko kellään mahdollisesti jonkinlaista kaavaa sellaisiin, ite kun oon aika tumpelo ompeluhommissa...

Kirjastosta löytyy Käsityölehdistä kaavoja.

Myös halpiskaupoista löytyy niitä istuinalusia, joissa sisällä vanua ja sidotaan nauhoilla tuoliin kiinni. On eri mallejakin.

Nöppönen:
Oikein näppärän näköiset! Millä tavalla olet ne tehnyt?

olen vain leikannut ensin tuolin päälisosan kokoisen kankaan saumavaroineen, sit sellaisen 12cm leveän suikaleen joka yltää tuolin ympäri. ommennut siitä alareunaan taitteen, samoin taite pääliseen, siihen kohtaan missä se tulee selkänojaa vasten. sit vaan ne toisiinsa kiinni ja liitoskohtaan tarranauhaa. helppo ja kätevä.

Voi kenet mä saisin tekemään mulle tollaset...;) Kun en todellakaan ole mikään käsityöihminen ja ompelukonettakaan ei itseltä löydy:whistle:

täältä sitä et valitettavasti löydä.Joudut kyselemään tuolta kirpparin puolelta sillä osto ja myynti toiminta on kielletty. Myös palvelujen ostotoiminta(huom.foorumin säännöt ).

keskustelut-kirpputori puolella voit asiaa kysellä

Voi kenet mä saisin tekemään mulle tollaset...;) Kun en todellakaan ole mikään käsityöihminen ja ompelukonettakaan ei itseltä löydy:whistle:

mä tekisin jos oot läheltä, tulee turhaks (ja kalliiks) lähetellä kankaita ees sun taas. ei sulla olis ompelutaitoista kaveria.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

täältä sitä et valitettavasti löydä.Joudut kyselemään tuolta kirpparin puolelta sillä osto ja myynti toiminta on kielletty. Myös palvelujen ostotoiminta(huom.foorumin säännöt ).

No en mä nyt ihan tosissani täältä sellaista kysynytkään=) Pitää kavereilta kysellä, jos joku olisi innostunut tai sitten pitää lainata äipän konetta ja alkaa itse väsäilemään;)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

No en mä nyt ihan tosissani täältä sellaista kysynytkään=) Pitää kavereilta kysellä, jos joku olisi innostunut tai sitten pitää lainata äipän konetta ja alkaa itse väsäilemään;)

ne on kyl helpot valmistaa. =)

Yhteistyössä