Tuoksut tappaa mut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haisuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haisuton

Vieras
Mä en kestä kohta enää. Olen hajusteallergikko ja kaikki tuoksuu...siis ihan kaikki. Ohi kulkevissa ihmisissä tuoksuu pesuaineet, hajuvedet ja kaikki. Ei siinä mitään mutta kaupassa käynti on tuskaa, kun kärryjen kahvat haisee, vaatteet joita ihmiset sovittaa ja joita mä sovitan haisee...menen metroon niin haisee hajuvesi ja kun menen kirjastoon niin haisee!!
Tuoksut voi olla ihan hyviäkin mutta kaikista tulee migreeni ja iho-oireita.

Kampaamo vaihtoehtoja on varmaan vaan yksi, joka tekee kaiken tuoksuttomasti ja pesuaineita / nesteitä vain muutamia.

Harmitus.

Ja kun tulee kylään vieraita niin illalla on migreeni, kun ihmisillä on tuoksuja vaikka olen pyytänyt olla laittamatta kun tulevat meille. Eivät kuitenkaan ilmeisesti usko mua. Aarhg. Kiitos ja anteeksi.

No mä olen sitä yrittänyt mutta tätä on kestänyt nyt viisi vuotta. Ei voi siedättää, aivan kuten laktoosi-intoleranssikaan ei lähde siedättämällä. Ainakaan yleensä.

mun äiti kärsii samasta, ei ole koskaan käyttänyt esim. hajuvesiä, tulee migreeni, mulla myös migreeniä, mutta ei ihan niin pahana, mut toisinaan hajut tekee myös mulla tosi pahaa, tiedän tunteen :hug:

Mulla on alkanut oleen kans aika herkkä nenä, ei kyllä noin herkkä sun sulla. :hug:
Ostin kokeeksi taas tavalista pyykinpesuainetta ja jestas kun tuntuu että nenän sisus on verillä kun noi pyykit kärtsää :x

Alkuperäinen kirjoittaja Haisuton:
Mä en kestä kohta enää. Olen hajusteallergikko ja kaikki tuoksuu...siis ihan kaikki. Ohi kulkevissa ihmisissä tuoksuu pesuaineet, hajuvedet ja kaikki. Ei siinä mitään mutta kaupassa käynti on tuskaa, kun kärryjen kahvat haisee, vaatteet joita ihmiset sovittaa ja joita mä sovitan haisee...menen metroon niin haisee hajuvesi ja kun menen kirjastoon niin haisee!!
Tuoksut voi olla ihan hyviäkin mutta kaikista tulee migreeni ja iho-oireita.

Kampaamo vaihtoehtoja on varmaan vaan yksi, joka tekee kaiken tuoksuttomasti ja pesuaineita / nesteitä vain muutamia.

Harmitus.

Ja kun tulee kylään vieraita niin illalla on migreeni, kun ihmisillä on tuoksuja vaikka olen pyytänyt olla laittamatta kun tulevat meille. Eivät kuitenkaan ilmeisesti usko mua. Aarhg. Kiitos ja anteeksi.

Saatko sä muka iho-oireita toisten käyttämistä tuoksuista? Ja jos sulle migreeni noin herkästi tulee, niin estolääkitys olisi varmaan aiheellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Mulla on alkanut oleen kans aika herkkä nenä, ei kyllä noin herkkä sun sulla. :hug:
Ostin kokeeksi taas tavalista pyykinpesuainetta ja jestas kun tuntuu että nenän sisus on verillä kun noi pyykit kärtsää :x

No ne käryääkin ihan kauheelle! Monta kivaa vaatetta jääny kirppiksellekin ostamatta, kun pesty jollain hajusteella!

Mulla tosi herkkä nenä, vaikken yleensä mitään päänsärkyä saakaan, mutta tulee tunne ettei pysty hengittään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:

No ne käryääkin ihan kauheelle! Monta kivaa vaatetta jääny kirppiksellekin ostamatta, kun pesty jollain hajusteella!

Mulla tosi herkkä nenä, vaikken yleensä mitään päänsärkyä saakaan, mutta tulee tunne ettei pysty hengittään!

Noi pesuaineet on kyllä vihonviimesiä :x
Vaikkei mulla oo mitään yliherkkyyttä hajuille niin jessus kun pistää päälleen jonkun tavallisella pesuaineella pestyn vaatteen niin saa miettiä millon tukehtuu.
Ja siihen päälle joku iiiihanan tuoksunen huuhteluaine niin avot :$

Yhteistyössä