H
Haisuton
Vieras
Mä en kestä kohta enää. Olen hajusteallergikko ja kaikki tuoksuu...siis ihan kaikki. Ohi kulkevissa ihmisissä tuoksuu pesuaineet, hajuvedet ja kaikki. Ei siinä mitään mutta kaupassa käynti on tuskaa, kun kärryjen kahvat haisee, vaatteet joita ihmiset sovittaa ja joita mä sovitan haisee...menen metroon niin haisee hajuvesi ja kun menen kirjastoon niin haisee!!
Tuoksut voi olla ihan hyviäkin mutta kaikista tulee migreeni ja iho-oireita.
Kampaamo vaihtoehtoja on varmaan vaan yksi, joka tekee kaiken tuoksuttomasti ja pesuaineita / nesteitä vain muutamia.
Harmitus.
Ja kun tulee kylään vieraita niin illalla on migreeni, kun ihmisillä on tuoksuja vaikka olen pyytänyt olla laittamatta kun tulevat meille. Eivät kuitenkaan ilmeisesti usko mua. Aarhg. Kiitos ja anteeksi.
Tuoksut voi olla ihan hyviäkin mutta kaikista tulee migreeni ja iho-oireita.
Kampaamo vaihtoehtoja on varmaan vaan yksi, joka tekee kaiken tuoksuttomasti ja pesuaineita / nesteitä vain muutamia.
Harmitus.
Ja kun tulee kylään vieraita niin illalla on migreeni, kun ihmisillä on tuoksuja vaikka olen pyytänyt olla laittamatta kun tulevat meille. Eivät kuitenkaan ilmeisesti usko mua. Aarhg. Kiitos ja anteeksi.