Tämähän toki on hyvin yksilöllistä, mutta oletteko pystyneet käyttämään pesupähkinöitä?
Viimeksi mua ällötti kyllä pelkkä vaatekaapin tuoksu ja hajusteettomalla pesuaineella pestyt pyykiktkin.
En siis oo vielä raskaana, mut aattelin ennakoida ja heti ku plussa pärähtää ruutuun, pestä kaikki vaatteet yms mahdollisimman hajuttomiksi. Vaikka tiedän kyllä, ettei tule onnistumaan.
Meillä ei tällä hetkellä ole edes omaa konetta, joten ku on pakko pesutuvassa käydä ni siellähän muut on pesseet pyykkinsä hajustetuilla ja.. Yök jo ajatusta.
Ehkä meillä alkaa mies hoitaa pyykkirumban.
Viimeksi mua ällötti kyllä pelkkä vaatekaapin tuoksu ja hajusteettomalla pesuaineella pestyt pyykiktkin.
Ehkä meillä alkaa mies hoitaa pyykkirumban.