Tuodaanko me lapsettomat mitään hyvää palstalle?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Kuten kaikki varmaan tietävät, meitä lapsettomiakin käy tällä palstalla, niin mustina kuin harmainakin. Tuommeko me mielestäsi tänne jotain mitä ei olisi ilman meitä? Esimerkiksi toisenlaista näkökulmaa asioihin, vaihtoehtoisia tapoja nähdä maailma? Vai olemmeko vauvapalstan kummajaisia joiden olisi järkevin poistua hiljaa takavasemmalle?
 
"..."
No mä en olis jaksanut käydä täällä lapsettomana. Mutta raskausaikana jo kävin, oli niin paljon kiintoisaa aihetta.

Musta on ihan ok, että käy lapsettomatkin. Mielipiteitä aina mahtuu! Ja joskus ehkä saattaa tästä äitihorkastakin herätä huomaamaan, että hei - tänhän vois tehä toisinkin.. :)
 
....
Ap: miksi olet lapseton (tahaton vai toivottu) ja miksi käyt palstalla? Mä en olisi lapsettomana täällä käynyt. Täällähän puheet pyörii vain lapsien/äitien juttujen ympärillä.
 
Puhutaanhan täällä muustakin kuin lapsista (no, toki lapsista pääasiassa, kun vauvalehden palsta sattuu olemaan...)
Ja tietenkin lapsettomillakin voi olla mielipiteitä tai tietoa liittyen lasten hoitamiseen/kasvatukseen..:D
Kai se on vaan kiva, ku on monenmoista tallaajaa täällä hengaamassa.. Kyl tänne mahtuu mun mielestä ukot, akat, vanhat, nuoret, lapsettomat ja suurperheelliset kaikki :D
 
Aika iso osa keskusteluista on kyllä muuta ku lapsia koskevaa. Eiköhän muillakin kuin mammoilla ole ihan hyviä mielipiteitä. Vaikka onhan se usein niin että "kyllä äiti tietää". :)

Kävin joskus aikoinani tietokonenörttipalstan yleistä keskustelua -osiossa. Ja en koneista tajua tai oo edes kiinnostunut. Eipä tuo mitään haitannu tai missään näkyny. Siellä oli kyllä aika k**ipäistä sakkia noin yleensä...
 
lapsia 0
mä löysin tän palstan pari kolme vuotta sitten,olin silloin lapseton ja olen edelleen.Silloin kun löysin palstan vauvakuume oli jo ollu ilmassa ja silloin se oli vielä suurempi.Tykkäsin olla täällä ja haaveilin että saa itekin joskus ilmoitella iloisia uutisia tälällä.No erohan meille tuli ja nyt tää palsta saa mut surulliseksi mutta silti kiusaan itseäni olemalla täällä,yritän vaan availla muuta kuin lapsi aiheisia ketjuja.Olen niin tottunut tähän palstaan etten osaa poiskaan olla.Ja aina kun joku ilmoittaa täällä olevansa pieniin päin niin pieni kateuden piikki iskee koska itse olisin jo halunnut myös ilmoittaa iloisia uutisia
Mutta siitä tykkään ettei meitä joilla ei lapsia ole niin ajeta täältä raivolla pois.
 
Yksi lapseton täällä näin :wave:

Tämä palsta on kuin magneetti....vetää vimmatusti puoleensa :D
Enhän minä ole missään välissä miettinyt,että tekisin lapsen/lapsia :D
jos niitä siis saa/saan....en ole kokeillut...vielä ;)
 
why yes
Kävin joskus aikoinani tietokonenörttipalstan yleistä keskustelua -osiossa. Ja en koneista tajua tai oo edes kiinnostunut. Eipä tuo mitään haitannu tai missään näkyny. Siellä oli kyllä aika k**ipäistä sakkia noin yleensä...
Anna kun arvaan: muropaketti? Kävin siellä itsekin jonkin aikaa, kunnes tajusin, että jos jatkan palstailua siellä, mahdollisuuteni muodostaa koskaan normaali parisuhde miehen kanssa katoaa. Olisin alkanut luulla, että kaikki miehet ajattelevat samalla lailla kuin ne ko. palstalla aktiiviset.
 
Musta lapsettomilla on hyviä mielipiteitä ihan lapsiinkin liittyvissä asioissa.
Lapseton ihminen ei yleensä suhtaudu lapsiin liittyviin asioihin niin suurella, jopa toiset jyräävällä kiihkolla kuin ihminen jolla on lapsia. :D

Tänään kävin muuten yhden ihanan lapsettoman palstalaisen kanssa syömässä. :)
 

Yhteistyössä