Tuo Voicen laulaja laulaa ihan persiilleen, ja tuomarit kehuu silti?

  • Viestiketjun aloittaja "Mur"
  • Ensimmäinen viesti
"Mur"
Kuulenko mä ihan väärin? Laulajan ääni värisee ja on ihan kamala muutenkin, silti tuomarit kehuvat että tosi paljon olet parantanut ja tosi mahtava esitys ja tuo laulu sopii sulle jne. Ei sanaakaan äänen värinästä. Menee uskottavuus koko ohjelmasta.
 
"apap"
Just tonia tarkoitin. Olin itsekin kuulevinani myös sanasekoilut, mutta koska kuuntelin vain puolella korvalla, en ollut varma, mutta tää änen värinä kuului niin selkeästi etten voinut olla kuulematta
 
muistakaa et se kuulostaa ihan erilaiselle sinne katsomoon kuin telkkarista. Kun telkkarista sen kuulee niin se ohjataan suoraan siitä mikistä mut siellä paikan päällä on yleisö ja se itse tila joka vaikuttaa siihen miltä kuulostaa. :)

Musta kaikki jatkoonmenijät oli hyviä. Siitä Kimmosta en ihan hirveesti välittäny, vähän tylsä vaik hyvin sekin lauloi.
 
Mä tykkään tuosta ohjelmasta very very paljon! kerrankin kannustetaan olemaan oma itsensä (vaik kulisseihin ei näekään) ja muutenkin reipas meno ja meiniki kaikkien kesken. Ääni pääosassa eikä muut puitteet...
 

Yhteistyössä