Tuo uusi BB-vosu...

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä mietin vaan miks tuon ikäisellä nuorella naisella on jo silikonit..
Niin minäkin, enkä ymmärrä ollenkaan :( "Uravalinta" jo yläasteella?
Väkisinkin tulee mieleen, et mitähän lie tapahtunut jo tosi nuorena, et on lähtenyt tuohon suuntaan kasvamaan....
Niinpä.. :| Ajattelen tässä itse, mitä duunailin 18-kesäisenä. En tosiaan ollut mielestäni sen ikäinen, että olisin voinut tehdä tuollaisia päätöksiä kehooni liittyen. Olin vasta kasvamassa pikkuhiljaa aikuisikään ja hiljalleen itsenäistymässä. Melko huono itsetunto kyllä saa olla. Tai todella kieroon kasvanut omankehonkuva. Mitä tuollaiselle ihmiselle mahtaa tapahtua kun saa esim. ensimmäisen lapsensa? Onko elämä pystyssä roikkumahan tai liikakilojen takia vai voiko ajatusmaailma muuttua lapsensaannin yhteydessä vielä pehmeämmäksi tai voisi jopa sanoa NORMAALIKSI?
 
Tämä on nyt kyllä ilkeää, mutta kun pakosti tulee mieleen, että kun hän sanoo menevänsä vielä toiseen rintaleikkaukseen, niin eikö kannattaisi ennemmin tehdä tuolle leualle jotain... Vai onko se pienennyttäny sen että näkis tissinsä paremmin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pippis:
Tämä on nyt kyllä ilkeää, mutta kun pakosti tulee mieleen, että kun hän sanoo menevänsä vielä toiseen rintaleikkaukseen, niin eikö kannattaisi ennemmin tehdä tuolle leualle jotain... Vai onko se pienennyttäny sen että näkis tissinsä paremmin... :whistle:
leukaleikkaus taitaa olla vaan aika paljon monimutkaisempi ja tuskaisempi leikkaus. mun kaverilla (parillakin) on ollut pieni leuka ja kummallakin se on leikkauksella korjattu.. aika kamala kokemus vissiin. jos hän ei koe leukansa olevan ongelma. mä en oo edes älynnyt katsoa tuota tyttöä että siinä olis jotain "vikaa". tisseistäkin sain vasta tuosta lähetyksestä tietää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oh my good:
No toi Henna on nätti...
Cheryll ruma
Mutta Tukiainen aivan täysällö :)

siis tsiisus
No, täytyy kyllä sanoa, ettei tuo Henna mikään kaunotar ole, ilman meikkiä ei minkään näköinne ja tyttö vasta 19v.

Cheryll on nätti.
 
voeluoja...
Voi hyvätähen.... 19 vuotias tyttö ja on pitänyt jo tehdä vaikka minkälaisia leikkauksia... Ja milläköhän rahalla? Varmaan isin tai äidin rahapussista. Sitten vielä kehuskellaan leikkauksillaan. Tosiaankin siinä yhtä fiksu tyttö kuin Tukiainen. Täysin turhia säälittäviä julkkiksia. Joku päivä näitäkin tyttösiä kaduttaa ja hävettää.
 
ärsyttää
Tekisivät helvetti erikseen julkkis bb:n kun noita näköjään pitää tonne jatkuvasti änkee.

Erikseen sitten ihan tavis bb, jonne ei kiitos mitään seksitanssijoita, mistereitä, salarakkaita tai muita turhia julkkiksia.
 
vieras
En mäkään tykkää Hennasta, ihan hirveä tapaus, mutta tuon leuasta nälviminen ei ole kyllä hyviin tapoihin kuuluvaa :( Leukaleikkaus ei ole mikään pikku juttu. Mun tutulle se on tehty ja se oli todella iso leikkaus. Raudoilla sidottiin hampaat yhteen pariksi kuukaudeksi, että luut luutuu uudestaan, kipeä oli ja vaarana palautua takaisin.
 
ihime
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tuleeko muilla Tukiainen mieleen?
Juu, ihan kauheaa kun viitsii julkisesti esiintyä paljastavissa vaatteissa ja kertoa panevansa varattuja miehiä ja ja.. ai niin, eikö ap tee ihan samaa..? Hennan puolustus olkoon se, että on vielä niiiin nuori, 19-vuotias, lapseton ja sinkku. Mikäs Ap:n puolustus on..?

 
ei hyvänen aika sentään...
Minä jo ehdin ajatella että Tukiaisesta ei enää voi nainen mennä hölmömmäksi ja tyrkymmäksi, mutta tämä Henna osoitti sen luulon vääräksi... Niin karsean ja idiootin oloinen ämmä, ettei mitään rajaa. Haloo Miklu Forssel, missä tasoraja???
 

Yhteistyössä