Tuo runkkari teki just viimeisen temppunsa!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja !!!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
!!!!!!!!!
Kävi isomman pojan 5v kanssa kaupassa ja osti hänelle jätskituutin, avasi sen jo matkalla, vaikka on sovittu ettei autossa syödä ja nyt takkikin menee pesuun lapselta!!!!!!!

Ja kaikkein pahin, pikkuveli 2v huutaa kuin syötävä, kun näki jätskin isoveljellään!!!!! Mies ei edes ymmärrä mitä on tehnyt väärin!!!!!???

Sanoo vaan, että isompi olisi voinut syödä jätskin loppuun vaikka ulkona - eli kerrostalon pihalla kai sitten yksinään??!!

Kaikki tyhmyys on oikein tiivistetty tuohon sikaan, joka on olevinaan mies!!!!!

Verisuonet katkeilee jo..........
 
Joo, pesukone kuluttaa vettä, aikaa ja energiaa, lisäksi vielä se henkinen kärsimys kun lapsen takki täytyy pestä tyhmän ukon takia. Puhumattakaan pienemmän tuskasta ja äidin huolesta kun lapsia kohdellaan epätasa-arvoisesti.

Oikein kunnon sika.
 
pia
Voi varjella mies parkaa, kaikkea joutuu kestämään :O Hyvää hyvyyttään halusi vähän lasta hemmotella, kun pääsivät ilman valvovaa äidin silmää käymään kaupassa ja näin sitten tulee heti satikutia. Suosittelen miehelle vähän syliterapiaa, silittelyä ja vierihoitoa. Toivottavasti ei traumatisoitunut pysyvästi :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Voi varjella mies parkaa, kaikkea joutuu kestämään :O Hyvää hyvyyttään halusi vähän lasta hemmotella, kun pääsivät ilman valvovaa äidin silmää käymään kaupassa ja näin sitten tulee heti satikutia. Suosittelen miehelle vähän syliterapiaa, silittelyä ja vierihoitoa. Toivottavasti ei traumatisoitunut pysyvästi :/
Minä suosittelen miehelle taivas-alla-hoitoa kohta!!!!

Alkaa nämä kootut tyhmyydet jo riittämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Voi varjella mies parkaa, kaikkea joutuu kestämään :O Hyvää hyvyyttään halusi vähän lasta hemmotella, kun pääsivät ilman valvovaa äidin silmää käymään kaupassa ja näin sitten tulee heti satikutia. Suosittelen miehelle vähän syliterapiaa, silittelyä ja vierihoitoa. Toivottavasti ei traumatisoitunut pysyvästi :/
Minä suosittelen miehelle taivas-alla-hoitoa kohta!!!!

Alkaa nämä kootut tyhmyydet jo riittämään.
Voi olla, että se mies hoksaakin jostain syystä lähteä ihan itse......
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä