Tuo pentu vaan karjuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pura tänne vaan. Mulla huusi muksu 1v8kk yöt läpeensä ja kyllä siinä oli voimat lopussa välillä. Pahimmillaan se nukku puol tuntia kerrallaan ja sit huuto alko taas. Mahavaivoiksi ne sit lopulta paljastu. Lääkärit levitteli vaan käsiään, kun ei oo ihottumaa eikä mitään allergiaoireita, eikä niin pienellä kuulemma VOI olla laktoosi-intoleranssia. Ihan itse sit kokeilemalla mulle selvis, että laktoositon maito sopis likalle oikeen hyvin, mut tavallinen sai öiset huutokonsertit aikaan.

Lapsi ei siitä mitään ymmärrä jos puran netissä anonyyminä että hän vaikuttaa hullulta koska huutaa niin helvetisti. Haluan nähdä sen sädekehäisen äitiliinin joka nukkuu kahden kuukauden ajan 4 tuntia yössä ja jaksaa kokkailla ja hymyillä ja ennen nukahtamistaan aina kuuntelee sen kolmen tunnin huutosession johon ei auta mikään. Päivällä hän hoitaa kolme vanhempaa lasta ja kodin yksin, koska miehen on saatava nukkua yötyönsä takia. Ja yöt hän valvoo. Todella minä HALUAN nähdä sen ihmeellisen olennon joka ei ajattele yhtäkään pahaa sanaa siitä kullannupustaan joka häntä valvottaa.

Kiitos taas hyvistä neuvoista. Allergologi, olenkohan edes kuullut tuollaisesta, ehdottomasti korvan taakse.

Yhteistyössä