Tuo pentu vaan karjuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei jaksa

Vieras
Lapsi on 1 v 4 kk. Annoin sille särkylääkettä. Käytiin tänään tarkistamassa korvat eikä niissä ole mitään ja lapsi oli lääkärin mielestä kliinisesti täysin terve. Silti se karjuu yöt. Meillä meni muut lapset nukkumaan klo 21 ja minä valvon edelleen tämän hullun kanssa alakerran kodinhoitohuoneessa paksun oven takana, läppärin kanssa. Näin huuto ei häiritse isompia. Ukko on yöt töissä joten tämä vitun paska jää aina mun hoidettavaksi.

Siinä se huutaa nyt sitterissä. Kolme ja puoli tuntia karjunut taas pää punaisena. Ei auta kantamiset, heiluttelut eikä rauhaan jättäminen. Tekisi mieli heittää se takapihalle, nukkukoon saatana siellä, tai antaa se pois, jollekin paremmalle äidille, minä en selvästikään sille ole tarpeeksi hyvä äiti.

Ei vittu en jaksa tota parkumista. Mun pitää herätä seittemältä isompien kanssa kun tämä helvetin peto nukkua posottaa yli puolenpäivän eikä me päästä lähtemäänkään mihinkään sen takia, plus olen niin väsynyt etten jaksa mitään.

Vituttaa.

Oikeasti huudatat sitterissä? Lapset pois tollaisilta ihmisiltä!

Mitä jos veisit toiselle lääkärille. Onhan noita muitakin syitä itkeä. Hampaat, korvat, refluksi, allergiat.. Mitä lie.

Vittuako siinä levittelet, oo hiljaa jos ei oo mitään sanottavaa.

Yleensä rytmi menee menee niin, että huutamisen jälkeen lapsi nukahtaa 01.30-02.00, nukkuu kuuteen, huutaa, mutta nukahtaa taputtelemalla uudestaan, ja nukkuu siitä klo 12 saakka.

joku kipu sillä on,oisko refluksi. Puhu neuvolassa,jospa saisit lapsen unikouluun,voisit itsekin vähän levätä. Jossainpäin otetaan kuulemma ihan sairaalaan osastolle unikouluun lapsia jos paha tilanne ja siltä kuulostaa.En vaan tiiä missäpäin.TSEMPIPÄ!

Helvetti kun minusta ei ole tämän parempaan. Luuletteko vittu ettei ole tarpeeksi vaikeaa ilman syyllistämistä? Kumma kyllä, mun muut lapset on täysipäisiä mutta tämä yksi on tämmönen karjuja.

Sille on annettu särkylääkkeitä maksimiannos, ei se voi olla kipeä. Lapsen tutkinut oli lastenlääkäri eikä mikä tahansa tk-arvailija.

Kiitos noista asiallisista viesteistä.

En koske nyt lapseen, se ei ole järkevää. Mutta se on tuossa minun vieressä ja otan sen syliin kunhan saan taas itseni koottua.

Lääkäri taputti minua selkään ja sanoi että lapsilla on tällaisia hankalia vaiheita joskus ja se on raskasta kun ne valvottaa. On joo raskasta.

Helvetti kun minusta ei ole tämän parempaan. Luuletteko vittu ettei ole tarpeeksi vaikeaa ilman syyllistämistä? Kumma kyllä, mun muut lapset on täysipäisiä mutta tämä yksi on tämmönen karjuja.

Sille on annettu särkylääkkeitä maksimiannos, ei se voi olla kipeä. Lapsen tutkinut oli lastenlääkäri eikä mikä tahansa tk-arvailija.

Minkä ikäisestä lapsesta on kyse?
Ennemmin veikkaan allergiaa, jos ei reagoi särkylääkkeisiin. Meillä on pienimmäisen kanssa taisteltu allergiaoireita vastaan ihan vauvasta asti. Muistan eräämmänkin yön, ku pienimmäinen huusi koko yön läpi ja me molemmat vanhemmat oltiin aivan rikki useamman yön jälkeen. Yritä siinä jaksaa sitten isompien lapsien kanssa. Itkua sai vääntää monet kerrat.

Yritä olla noteeraamatta typeriä kommentteja.
Onko sinulla ketään keneltä voisit pyytää apua, jotta saisit edes yhden yön nukuttua kunnolla?

Kiitos noista asiallisista viesteistä.

En koske nyt lapseen, se ei ole järkevää. Mutta se on tuossa minun vieressä ja otan sen syliin kunhan saan taas itseni koottua.

Lääkäri taputti minua selkään ja sanoi että lapsilla on tällaisia hankalia vaiheita joskus ja se on raskasta kun ne valvottaa. On joo raskasta.

Tyhmäkin voit olla jos yhteen lääkäriin luotat. Särkylääkkeet ei auta esim. juuri refluksiin, allergisiin vaivoihin jne. Turhaa sä lasta syytät jos et selvitä mikä sitä vaivaa.

[QUOTE="mjkl";24299126]Tyhmäkin voit olla jos yhteen lääkäriin luotat. Särkylääkkeet ei auta esim. juuri refluksiin, allergisiin vaivoihin jne. Turhaa sä lasta syytät jos et selvitä mikä sitä vaivaa.[/QUOTE]

PEESI

Olen varmasti sekaisin jollain tasolla. Huomaan sen välillä itsekin, tuntuu että persoonani on muuttunut kun en saa nukkua. Olen kiukkuinen ja ajattelen ihmisistä pahoja asioita, en ole oikeasti sellainen. En ole kuitenkaan koskaan tehnyt lapsilleni mitään, en satuttanut, vaikka mieli on tehnyt tuntien huutamisen päätteeksi.

Kiitos TrueBlood, kiitos oikeasti. Et usko kuinka paljon auttaa kun linjoilla on joku toinen äiti joka edes yrittää ymmärtää.

Allergioita lääkäri ei pitänyt todennäköisenä, koska ei ole ihottumia ja kakka on normaalia. Ruokapäiväkirja on erittäin hyvä ajatus, ihme ettei lääkäri osannut ehdottaa sitä! Otan sen heti käyttöön, huomisesta alkaen.

• Tykkää
Reactions: suzyco ja TrueBlood
En voi toivottaa kuin voimia! Meidän AINOA lapsi huusi 2-vuotiaaksi asti n. 3 tuntia yössä. Pääasiassa olisi halunnut syödä. Sitten se yhtäkkiä alkoi nukkua kuin enkeli. Asuimme välillä mieheni kanssa erillään pahojen riitojen vuoksi, kunnes ymmärsimme, että olimme vain tosi väsyneitä ja kaikki oli helpompaa kun kumpikin saivat nukkua välillä rauhassa.

Pahimmat hetket koin kun naapurit hakkasivat seiniä ja tulivat pimpottelemaan ja pyysivät hiljentämään lapsen. Ne on varmasti niitä hetkiä kun äidit sekoavat ja heittävät lapsen parvekkelta.

En voi neuvoa, mutta jos tällaisesta virtuaalituesta olisi jotain hyötyä. Kokoa itsesi ja ota lapsi syliin. Yritä vain olla rauhallinen. Aamulla laita isommille dvd ja nuku sohvalla vielä hetki. Kyllä se rytmi pikkuhiljaa kääntyy.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood ja suzyco
[QUOTE="huh";24299133]En, mä en hauku lapsiani!!

HANKI NYT SITÄ APUA LAPSELLESI![/QUOTE]

Miksi minun pitäisi lapsilleni hankkia apua?

Lapsien haukkuminen on varmasti suurimmalle osalla käynyt mielessä erittäin väsyneenä. Lapsellehan siitä ei tarvitse sanoa mitään, mutta mielessään on varmaan useampikin vanhempi lastaan kironnut juurikin väsyneenä. Vanhemmilta ei voi kieltää negatiivisia tunteita. Nekin on sallittuja, varsinkin, jos ne purkaa muuhun kuin lapseen.

Ap ei ole tarkoituksella lastaan haukkunut. Teillä on tässä näemmä hyvä mahdollisuus kiillottaa omaa sädekehäänne.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Ja olen tyhmä ja olen vaikka mikä kusipää, ihan miten haluatte. Lapsiani en ole ääneen haukkunut enkä niille mitään tehnyt, vaan mennyt ulos kävelemään ympyrää tai käynyt kylmässä suihkussa jotta pystyn ajattelemaan. Nyt ajattelin purkautua tänne jos jollain olisi vaikka jotain apua tai neuvoja, ja tulihan sellaisia.

Ja olen tyhmä ja olen vaikka mikä kusipää, ihan miten haluatte. Lapsiani en ole ääneen haukkunut enkä niille mitään tehnyt, vaan mennyt ulos kävelemään ympyrää tai käynyt kylmässä suihkussa jotta pystyn ajattelemaan. Nyt ajattelin purkautua tänne jos jollain olisi vaikka jotain apua tai neuvoja, ja tulihan sellaisia.

Joo, mutta ihmeellistä että haluat itse asiallisia vastauksia ja samaan aikaan haukut lastasi

Ja syynä maitoallergia. Käy pienen kanssa allergologilla.

Iso voimahalaus sinulle

Lapsi on 1 v 4 kk. Annoin sille särkylääkettä. Käytiin tänään tarkistamassa korvat eikä niissä ole mitään ja lapsi oli lääkärin mielestä kliinisesti täysin terve. Silti se karjuu yöt. Meillä meni muut lapset nukkumaan klo 21 ja minä valvon edelleen tämän hullun kanssa alakerran kodinhoitohuoneessa paksun oven takana, läppärin kanssa. Näin huuto ei häiritse isompia. Ukko on yöt töissä joten tämä vitun paska jää aina mun hoidettavaksi.

Siinä se huutaa nyt sitterissä. Kolme ja puoli tuntia karjunut taas pää punaisena. Ei auta kantamiset, heiluttelut eikä rauhaan jättäminen. Tekisi mieli heittää se takapihalle, nukkukoon saatana siellä, tai antaa se pois, jollekin paremmalle äidille, minä en selvästikään sille ole tarpeeksi hyvä äiti.

Ei vittu en jaksa tota parkumista. Mun pitää herätä seittemältä isompien kanssa kun tämä helvetin peto nukkua posottaa yli puolenpäivän eikä me päästä lähtemäänkään mihinkään sen takia, plus olen niin väsynyt etten jaksa mitään.

Vituttaa.

Olen varmasti sekaisin jollain tasolla. Huomaan sen välillä itsekin, tuntuu että persoonani on muuttunut kun en saa nukkua. Olen kiukkuinen ja ajattelen ihmisistä pahoja asioita, en ole oikeasti sellainen. En ole kuitenkaan koskaan tehnyt lapsilleni mitään, en satuttanut, vaikka mieli on tehnyt tuntien huutamisen päätteeksi.

Kiitos TrueBlood, kiitos oikeasti. Et usko kuinka paljon auttaa kun linjoilla on joku toinen äiti joka edes yrittää ymmärtää.

Allergioita lääkäri ei pitänyt todennäköisenä, koska ei ole ihottumia ja kakka on normaalia. Ruokapäiväkirja on erittäin hyvä ajatus, ihme ettei lääkäri osannut ehdottaa sitä! Otan sen heti käyttöön, huomisesta alkaen.

Mulla on useampi paljon sairastellut lapsi ja öitä on valvottu useimpia vuosia. Mutta ikinä en voisi olla lapselle siitä kiukkuinen ettei se nuku. En ikinä voi ymmärtää miten huudatat kipeää lasta ja olet vihainen sille. Väsynyt kyllä saa olla.

Syy löytyy aina jos vaan viitsii etsiä. Apua esim. refluksiin (jos ei ole allerginen refluksi) et löydä ruokapäiväkirjasta. Usko ihan huvikseen että jos itse et jaksa syitä etsiä kannattaa vaihtaa lääkäriä niin kauan että löydät lääkärin joka ottaa asian hoitaakseen.

Eikä ne lastenlääkäritkään välttämättä näe korvia kunnolla. Korvat näytetään aina korvalääkärille..

Lapsi ei siitä mitään ymmärrä jos puran netissä anonyyminä että hän vaikuttaa hullulta koska huutaa niin helvetisti. Haluan nähdä sen sädekehäisen äitiliinin joka nukkuu kahden kuukauden ajan 4 tuntia yössä ja jaksaa kokkailla ja hymyillä ja ennen nukahtamistaan aina kuuntelee sen kolmen tunnin huutosession johon ei auta mikään. Päivällä hän hoitaa kolme vanhempaa lasta ja kodin yksin, koska miehen on saatava nukkua yötyönsä takia. Ja yöt hän valvoo. Todella minä HALUAN nähdä sen ihmeellisen olennon joka ei ajattele yhtäkään pahaa sanaa siitä kullannupustaan joka häntä valvottaa.

Kiitos taas hyvistä neuvoista. Allergologi, olenkohan edes kuullut tuollaisesta, ehdottomasti korvan taakse.

Lapsi ei ole kipeä vaan tottunut jo huutamaan öisin. Vaihda täysin asennettasi ja lapsenkin olemista. Älä ole samassa tilassa äläkä rohkaise valvomiseen olemalla "lapsen käytettävissä".

Yhteistyössä