Tuo mies voi ei =( Jätänkö tuon sian heti vai nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"akka"

Vieras
Se tuli saunasta,saunoi moneen kertaan ja nyt se tällää itseään tuossa.Tuoksuu niin hyvältä ja näyttää niin komealta.Ihan mua varten tälläytyy.
Mitenkä päin nyt olis,vetäiskö herneet vai mitä? :D
Mites teidän muiden miehet tänään?

Heheh :) Ihana ilta teillä tiedossa, arvailen... :) Meillä isäntä tahkoaa tuolla jotain sotapeliä, mutta sielläpä pelatkoon... muutenkin ns. rauhoitusaika menossa ;)

Meillä on juoka toinen viikonloppu tuota pelaamisjuttua kun on sekä mun että hänen lapset paikalla.Rauhoitus on kivaa sekin joskus =)
Vitsailin tuos miehelle että sulla on ankeeta tiedossa kun on juoksuty mulla ja koiralla :D
(Hyi mua)Huomenna varmaan kierrwellään kirppareita taas,ollaan molemmat innostuttu niistä ja tehty aivan mahtavia löytöjä.=)

ensin vedät herneet nenään ja sitten jätä ton sian toihan on ihan luonnotonta mieheltä ja aika ilkeetä kiusata naista noin :D :D :D :D

Ei vaiskaa hauskaa iltaa teille ja ihanaa että miehet joskus ajattelevat miehiään .

Meilläkin mies lähti töiden jälkeen mettään nuotiolle koirien ja veljensä kanssa kun olin pahalla päällä niin ajatteli että parempi mennä turvaa joksikin aikaa :) ihana sain kerrankin olla lasten kanssa ihan keskenään rauhassa ja katteltiin leffoja ja vaan oltiin .

Meillä ukko oksensi just kiukaalle. Kauhea haju koko kämpässä. Aiemmin oli jo kerennyt saunan lämpeämistä odotellessa sammua sohvalle josta putosi ja spagettilautanen putosi olohuoneen pöydältä päähän. Pystyyn rönytessään veti kalsareita jalasta ja päästi ulosteen vasta hobby hallista ostetulle matolle. Tiedä saako sitä pestyä vai lähettääkö asiakaspalautuksena takaisin. Humalassa jutteli spagetit päässä ja reidet ulosteessa pettäneensä minua ihan rahahuoran kanssa. Kehui miten oli paljon kauniinpi nainen ja iso tissinen ja tiukka pimpsanen. Sinne oli kuulemma mennyt talvilomarahat millä piti lähteä koko perheen serenaan eikä ollut äitinsä sairaalamaksuja niillä maksanut vaikka väitti.

No, aamulla on taas selvin päin ja eiköhän pääkin parane iltaan mennessä. Jos vaikka käytäisiin rakkaan kanssa hiihtolenkillä. Hyvää viikonloppua kaikille!

Yhteistyössä