Tuo meidän koira...

tasamaan tallaaja

Aktiivinen jäsen
09.06.2005
2 066
0
36
Koira luulee, jälleen, itsestään liikoja. On ihan hurjana tuolla pihalla kun nuo isommat ampuu paukkuja. Menis niiden paukkujen kimppuun jos vaan pääsis :headwall: :headwall: :headwall: . Sisällä kauhee meso päällä, kun ei pääse suojelemaan noita muita :kieh: . Ja kyse siis tuollaisesta kissankokoisesta kääpiöpinseristä B) .
Nyt sain rauhoittumaan lelun kanssa touhuaan, mutta heti kun pamahtaa kovemmin, niin ikkunaan puhiseen :D .
Meiden sakemanni oli aikoinaan ihan samanlainen. Ei sitten tämän talon koirat ymmärrä pelätä raketteja, eikä ukostakaan. Sama meso ukkosille ja salamoita koittaa kiinni (niinkuin sakemannikin aikoinaan teki).

Ja meidän koira luulee et sota on alkanut.. Käveli ulkona ikään kun maastoutuneena matalana kun mäyräkoira ja vilkuili ympärilleen.. Pelkää ihan hullun lailla. Löysi sentään turvallisen itselleen paikan sängyn ja patjan välistä :headwall: :laugh:

Meillä koira äsken lenkillä tuijotteli ihmeissään taivaalle, ei ollut moksiskaan paukkeesta vaan olisi viihtynyt koirapuistossakin melskan keskellä vaikka miten pitkään. Melkein joutui mamma väkisin koiran sieltä pois raahaamaan.
Ei muuten näkynyt ulkona yhtään koiraa, vaikka iltalenkin aikaan (n. 20.00 - 21.00) koiria on tavallisesti pilvin pimein!

meillä kans koira ihan vauhkona ja innoissaan,kun näkee jonkun lähettävän raketteja. saa kaksi käsin pitää kiinni,et ei lähde niiden perään. mökillä muutama vuosi sitten se nouti niitä rakettikeppejä järven jäältä ja oli niin ylpee että.
labbis myös rodultaan.
iltalenkki tekemättä... :D

Samaa olin alkamassa kirjoittamaan, että OTTAKAA KOIRAT SISÄLLE! Olen ollut mukana etsimässä kadonneita eläimiä, ja juuri uuden vuoden raketit niitä saa lähtemään paniikissa karkuun ja sitten etsitään viikko tolkulla eikä välttämättä löydetä. Suoraan sanottuna järjen köyhyyttä pitää koiraa pihalla! Ellei sitten satu olemaan tosi rautahermo, joka ei välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa olin alkamassa kirjoittamaan, että OTTAKAA KOIRAT SISÄLLE! Olen ollut mukana etsimässä kadonneita eläimiä, ja juuri uuden vuoden raketit niitä saa lähtemään paniikissa karkuun ja sitten etsitään viikko tolkulla eikä välttämättä löydetä. Suoraan sanottuna järjen köyhyyttä pitää koiraa pihalla! Ellei sitten satu olemaan tosi rautahermo, joka ei välitä.

Mulla on ollut aina rautahermoja, kun ne on asiallisesti totutettu näihin räiskeisiin sun muihin... Hihnassa toki, en mä irti tota tonne laskis (se hakis noita raketteja varmaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Eläinrakas:
Hei voisitteko laittaa kissat ja koirat nyt heti sisälle, kun valtaosa kuitenki pelkää raketteja?! Voi jäädä elinikäinen kammo

Tämä varmaan koskee niitä koiria ja kissoja jotka pelkäävät ihan oikeasti pauketta. Jos koiraa tai kissaa pauke ei haittaa niin miksi pitäisi sisään kiikuttaa elukat?
Tosin meillä karvaiset kakarat ovat sisällä ja kyllä se pauke muuten kuuluu sisällekkin.

Miks mää ottasin koiran sisälle, joka asuu ulkona. On totutettu kaikenlaiseen paukkeeseen jo ihan sulipentuna ampumaradalla. Kulkee isännän ja haulikon kanssa metsällä kaiket syksyt ja rakastaa kaikkea., mikä paukkuu, koska siitä saattaa seurata nouto :D
Täällä sisällä se vasta hädissään olis ku ei ees näkis, mikä paukkuu ;)

Meillä kans nyt jo kuollu labbis olis hakenu jokaisen paukun jos ois irti päässy.
Omat koirat ei tiedä paukkeista mitään vaikka ulkona ovat tälläkin hetkellä, hevonen on sit niittenkin puolesta kauhuissaan vaikka tallissa onkin. :/

Yhteistyössä