Tuo kersa on hurahtanut kukkiin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Miun 6 vee :heart:
-Huomenna on perjantai, tuotko äiti miulle kukkia?
- No toki, minkälaisia?
- No vaikka ruusuja.
-Minkähän värisiä?
- No tuo vaikka keltaisia, niitä miulla ei ole vielä ollut.
-Okei, äiti tuo.
-Ja kymmenen kappaleen kimppu sitten.

Asia harvinaisen selevä :D :D

Meidän poika käski mun joku aika sitten ostaa uudet tulppaanit kun edelliset alkoi kuihtua... katseli edellisiä ja mietti: "Äiti ne kukat on kukkineet niiiin paljon, että nyt ne on jo ihan lytyssä. Pitää ostaa uusia".

Annoin poitsun sitten valita ite uudet tulppaanit ja oli niin polleena kun sai valita liiiiiloja tulppaaneja :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meidän poika käski mun joku aika sitten ostaa uudet tulppaanit kun edelliset alkoi kuihtua... katseli edellisiä ja mietti: "Äiti ne kukat on kukkineet niiiin paljon, että nyt ne on jo ihan lytyssä. Pitää ostaa uusia".

Annoin poitsun sitten valita ite uudet tulppaanit ja oli niin polleena kun sai valita liiiiiloja tulppaaneja :D

Kaverilla on harvinaisen hyvä maku värien suhteen :D

Voit hyödyntää poikasi innostusta pyytämällä häntä tenttaamaan sinulta viherkasvilistaa ennen tenttiä :)?
Minun pitäisi kai huolestua, kun esikoiseni haluaa joka päivä kuulla kappaleen "sä et rakasta mua ikuisesti"( Kolmas Nainen/ Sylistäsi heräsin). Äitiinsä on tainnut tulla tämäkin tapaus =)

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Voit hyödyntää poikasi innostusta pyytämällä häntä tenttaamaan sinulta viherkasvilistaa ennen tenttiä :)?
Minun pitäisi kai huolestua, kun esikoiseni haluaa joka päivä kuulla kappaleen "sä et rakasta mua ikuisesti"( Kolmas Nainen/ Sylistäsi heräsin). Äitiinsä on tainnut tulla tämäkin tapaus =)

No se viimeksi kuunteli kun mies niitä miulta tenttasi. Kahden kerran jälkeen se osasi sen listan ulkoa, uskomaton muisti noilla lapsilla :o Ennen tenttiä se miulta kyseli niitä kahta hankalinta, ihana :heart: Hieman huvitti kun vein poikaa päiväkotiin ja se siinä portin pielessä hihkaisi että äiti kato,tuossa kasvaa Pinus mugo :D Niinpä näkyy kasvavan.

Montako lasta siulla muuten on? Miä en tiedä
:ashamed:

Meiän tytöllä oli 4 -vuotissyntymäpäivät viime viikonloppuna ja hän oli kovin pettynyt, kun kukaan ei tuonut kukkia hänelle. No, kävimme sitten eilen kukkakaupassa ja haimme tulppaanikimpun :D

Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:
Meiän tytöllä oli 4 -vuotissyntymäpäivät viime viikonloppuna ja hän oli kovin pettynyt, kun kukaan ei tuonut kukkia hänelle. No, kävimme sitten eilen kukkakaupassa ja haimme tulppaanikimpun :D

Miksiköhän muuten lapsille ei kukaan tuo kukkia? Miä kun tuolle pojalle ensimmäisen ruusun ostin niin sen jälkeen ei ollut paluuta :D Nyt se on vakiintunut perjantaihin, sillon on kukkapäivä, äitiltä tilataan koulusta millon mitäkin kukkia. Huomiseksi siis keltaisia ruusuja =) Hienosti se hoivaakin niitä, leikkaa uuden pinnan, vaihtaa vedet ja lisää virkistettä. Ihan ite :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

No se viimeksi kuunteli kun mies niitä miulta tenttasi. Kahden kerran jälkeen se osasi sen listan ulkoa, uskomaton muisti noilla lapsilla :o Ennen tenttiä se miulta kyseli niitä kahta hankalinta, ihana :heart: Hieman huvitti kun vein poikaa päiväkotiin ja se siinä portin pielessä hihkaisi että äiti kato,tuossa kasvaa Pinus mugo :D Niinpä näkyy kasvavan.

Montako lasta siulla muuten on? Miä en tiedä
:ashamed:

Kaksi pientä rääpälettä. Toinen on 4-vuotias ja toinen 1-vuotias.

Minä saan lähes joka päivä 6- ja 7-vuotiailta tytöiltä tuliaisiksi kukkia kun he tulevat koulusta, ovat siis jonkun jäisen ja kuihtuneen viime kesäisen kukan löytäneet maasta. Mutta ajatushan on tärkein, on ne niin ihania :D