Tuntuuko muista pienten lasten äideistä kuin aivot olisi kohmeessa??

Tekstisi oli kuin suoraan ajatuksistani.. =) Tosiaan, hitaalla käydään. Ja näin esikoisen äitinä on aina kiirus kotiin... Vaikka tiedän että mies pärjää siinä missä minäkin mukelon kanssa. Tsemppiä meille kaikille kohmeisille! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:
Voi kuule, tottavie tuntuu! RADE:n (raskausdementia) jälkeen iski VADE (vauvadementia). :D
juu ja sen jälkeen tulee kotiäidin dementia :D Arvatkaapa mitä mun muisti on kun oon kotona ollut kolmen nuorimman lapsen välit. Vanhin näistä 6v ja nuorin 3 ½kk :whistle:

Peesaan! Tein siskolleni ja hänen toiselle tyttärelleen samanlaiset huivit joululahjaksi, ja pahoittelin etten ehtinyt toiselle tyttärelle tekemään, vaikka tarkoitus oli (tuli lähtö synnärille). Kuinka ollakaan, löysin viikko sitten huivin, jonka olin kuitenkin tehnyt. :headwall: Mä olin ihan vakuuttunut etten ollut mitään tehnyt! Ja löytyi isukin joululahjaks tarkoitetut herkukonvehditkin kaapista.

Aivojen kohmeudesta kertoo myös se, että jutut toisaan on 99% vauva-aiheisia. Vaikka kuinka vannoin etten muiden lailla sorru siihen, mutta minkäs teet kun ei ole muuta elämää? =)

Se on kuulemma tutkitusti totta! Mä valittelin neuvolassa ku olen tullut niin tyhmäksi ja hajamieliseksi. Neuvolatäti sano, että se johtuu hormoneista. On kuulemma ihan tutkittu, että pikkuvauvojen äidit ovat "tyhmiä". Toisaalta eipä tätä valvomista ja pyykkirallia varmaan jaksaisi, jos ois ihan täysin järjissään...

Alussa tuntu juuri tuolta mitä kirjotit, olin ihan varma, että kohta sekoan ja aloin puhumaankin outoja ja en muistanut mitään mistään. Sitä kesti sellanen parisen kuukautta lapsen syntymästä, nyt ei tietääkseni ole enää sellaista oloa..

Tààllà kàvi ihan toisinpàin :D Tulikin mammasta hirvittàvàn valpas ja tarkka :) Ja tuntuu ettà itsetunto ja oman olemukseni vahvuus lisààntyi:) Tosin vauvoista tykkààn minàkin ainoastaan puhua :ashamed:

Kyllä vaan..Juur viimeviikolla häpesin!!
Lääkärissä oltiin ja kaukaloa raahasin vesisateessa jo sentään poispäin.
Kuinka ollakaan,auton avaimet oli hukassa.Ja olinpa jättänyt kännykänkin kotiin etten saanut miehelle soitetua..Kassin käänsin ja taskut..Ei auttanut kuin takas lääkäriasemalle taapertaa kaukaloa raahaten ja siellä olivat jo sulkemassa ovia.Pyysin että katottaisiin oonko tiputtanut jonnekin.

Siellä aikamme lääkärin ja vastaanottoihmisen kanssa haettiin kun tuli mieleen että mullahan oli huppari.Joo ja siellä taskussa avaimet...

Niin ja siinä autolla seistessä tuli tuttu polliiisi siihen ihmettelemään mun mylläystä.Pyysin että murtautuis ja käynnistäis auton,etten jaksa tän pään kanssa kun en mitään muista!!
Poliisi naureskeli ja sanoi että oottavat siinä ja vievät kotiin mut jollen löydä avaimia.

Naureskelivat hekin,kun avainten kanssa nolona autolle raahauduin...

Ja tuntuu että näitä juttuja on yhtenään!!

Pelottaa jo kun töihin tarttis mennä,miten muistan yhtään mitään!!
Kohta oon otsikoissa kun hoituri pistää väärin!! :/

Toivottavasti tässä ehtisi vähän palautumaan,tosi keljua on kyllä.

Kaikenlaista päätöntä on tullut tehtyä: unohtanut totaalisesti verkkopankin tunnusluvun, jonka olen aina ennen muistanut jo vuosia, laittanut silmälasit jääkaappiin, korvikepurkin astiakaappiin, pessyt kasvoja silmälasit päässä... :LOL:

Raskausaikana naisen aivot "surkastuvat". Tilanteen korjaantuminen vie muistaakseni tavallisen ruokavalion avulla about 2 vuotta. Kalanmaksaöljyä tai E-EPAa syömällä pitäisi joidenkin tutkimusten mukaan saada "aivonsa takaisin" nopeammin kuin tavallisella ruokavaliolla. Itse popsin E-EPAa ja kyllä siitä jotain apua tähän hataraan päähän on ollut. :D

Yhteistyössä