Tuntuuko liian isolta hommalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hankalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hankalaa

Vieras
Meillä olisi harkinnassa ostaa asunto, joka on ihan ok kuntoinen, remontoitu täysin -04.
Mutta jos me se saataisiin, niin olisi pakko uusia keittiö koneineen sekä maalata kaikki pinnat. Mutta maalaus riittäisi kun on muutoin siistit -ei vain meidän värisiä.. Ja nyt kun olen sitä asuntoa vielä pyöritellyt mielessäni, niin haluaisin sinne myös uuden lattian. Tilaa olisi 110neliötä, joten uusittavaakin olisi. Tosin lattia on ihan hyväkuntoinen, mutta en vain pidä siitä.

Mies on sitä mieltä ettei lattiaa lähdetä uusimaan, kun kerran on hyvä vielä. Kaikkia seinäpintojakaan ei hänestä pitäisi maalata. Ja keittiössä riittäisi uudet ovet ja tasot.

Kuulostaako miten pahalle hommalle laittaa uudet lattiat, maalata kaikki seinät ja tehdä täydellinen kattoremppa? Musta ei, sillä työhönkään ei menisi ylimääräistä rahaa eikä siellä tarvitsisi asua remontin aikana. Tosin aikataulu on aika tiukka.

Tämä nykyinen koti laittetiin ihan kokonaan uusiksi silloin kun tämä ostettiin. Hyvä tuli ja kaikki on mielen mukaan. Nyt ärsyttää edes tehdä tarjousta jos ei saa uudesta kodista omaa kotia! Olenko mä nyt jotenkin ajatellut ison asian pieneksi hommaksi vai onko mun mies oikeassa?!

Saisi olla tositositositositosikiva asunto että noin uutta pintaa alkaisin rempata vain siksi että ei minua miellytä.

Kun niistä vanhoista hyväkuntoisista pinnoista joutuu maksamaan pitkän pennin hinnassa kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa ongelmaa:
Saisi olla tositositositositosikiva asunto että noin uutta pintaa alkaisin rempata vain siksi että ei minua miellytä.

Kun niistä vanhoista hyväkuntoisista pinnoista joutuu maksamaan pitkän pennin hinnassa kuitenkin.

No kun se onkuitenkin edullinen asunto kokoonsa nähden. Paremmat maksaa vielä enemmän eikä niitä tosiaan raskisi rempata.. Joka tapauksessa ilman maalia sitä en kestä! Ja se keittiö on myös aivan kamala. Mutta kaikki muu puoltaa asuntoa -on kuin meille! Työtä vaan olis tehtävä, että saa omansa.

Yhteistyössä