Tuntuuko koskaan, että olisit epäonnistunut äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tänään masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tänään masentaa

Vieras
Täällä tuskin kovin moni niin tuntee...kun näitä vauvapalstoja lukee, ja vauvalehtiä, tunnen itseni niin surkeaksi, olen tehnyt ilmeisesti kaikki mahdolliset virheet :( Joka päivästä yritän tehdä paremman, mutta välillä tuntuu, ettei minua ole luotu äidiksi, en vaan osaa niitä asioita mitä muut osaavat. En osaa pukea lapsia oikein, en ole tarpeeksi fiksu opettaakseni asioita, taitavat olla jo fiksumpia kuin minä...tiedän tekeväni asoita myös oikein, mutta niin usein pelkään pilaavani kaiken lapsilta.

en koe noin ulkopuolelta tulevien asioiden takia- siis että voi ei,mun lapsilla on ne putkikuomat olen paska äiti -tyyliin, mutta joskus muuten sitten tulee vaan olotila oman itsen sisältä että voi ei, miks en jaksa antaa ittestäni enemmän ( esim pelata Gogoseilla joka kestää ja kestää ja kestää.. ) .

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en koe noin ulkopuolelta tulevien asioiden takia- siis että voi ei,mun lapsilla on ne putkikuomat olen paska äiti -tyyliin, mutta joskus muuten sitten tulee vaan olotila oman itsen sisältä että voi ei, miks en jaksa antaa ittestäni enemmän ( esim pelata Gogoseilla joka kestää ja kestää ja kestää.. ) .

Näin mullakin... paitsi ei oo vielä gogo-ikäsiä lapsia..

Kolme suulasta ja älykästä teinipoikaa saavat pitkähermoisemmankin äiti-ihmisen joskus takomaan päätään seinään. Että ihanko itse sitä on tullut nuo tuommoiseksi kasvatettua??!

Ei. Joskus kyllä tulee mieleen, että voisin ehkä olla vielä täydellisempi. :saint:

Jos jälkikasvu on ruokittu, puettu ja hengissä, tai edes osan näistä, on emo onnistunut. ;)

Yhteistyössä