Tuntuuko kenestäkään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vaikeelta tuo lapsen pukeminen? Siis osaan kyllä pukea sopivasti ulos vaunuihin, kun nukkumaan menee ja jos ulkoillaan. Mutta, mun ongelma on se, että jos lähetään kaupoille, shoppaileen, näillä pakkasilla lämmitetään auto ennenkuin laitetaan lapsi sinne, joten kauheena ei viitsi pukea ylle vaatetta. Yleensä olen laittanu farkut ja villapaidan vain. Ja se riittää, tottakai kun autoon mennään ja heti sitten kauppaan. Mua vaan ärsyttää se, että tuntuu siltä, kuin kaikki katsois, että miten nuo on lapselleen noin vähän pukenut päälle, ja niin paljon pakkasta. Meillä on täälä nyt 5 astetta pakkasta. Tuntuuko muista siltä että ihmiset katsois? Vai laitatteko tosiaan lapselle ylle myös autoon ne haalarit ja tumput??

Mä laitan varusteet päälle, ja auton lämmetessä tirppasen auton parkkiin, ja kuorin lapsen.
Ja kun perillä ollaa niin puen ennen ulostautumista, ja kaupassa riisun taas. Kuulostaa varmaan vaivalta, mut ei se oo. Siihenki tottuu. =)

mä laitoin sen äitiyspakkauksen vanu haalarin ja villasukat, tumput ja kypärämyssyn. Autossa ei kuitenkaan koskaan ole niin lämmin kuin sisällä ja sielä vetää kuitenkin kokoajan, niin on hyvä olla edes jotain päällä ja tuo varustus ei kuitenkaan ole kaupassa liikaa kun ottaa tumput ja lakin pois ja avaa tarvittaessa haalaria

muoks. meillä oli myös aina autossa varalta villaviltti mukana, koska koskaan ei voi tietää mitä sattuu; auto jättää tielle, tulee kolari, lämppäri hajoaa tms...

joo tottakai meilläkin aina on matkassa haalarit ja muuta lämmikettä, kaikille. Mutta jotenki vaan niin turhauttavaa pukea sinne autoon haalareita, kun mein tyttö niin kamalan lämminverinen, ja ikää on kuitenki jo se 10kk. Toki lapsella kypärämyssy on autossakin, kyllähän sielä tosiaan vetää, niinkuin vicy sanoi.

Uusimmat

Yhteistyössä