Tuntuuko äiti-tytär-suhde vaikealta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Temperamentin vuoksi on haastavampi, kuin äiti-poikasuhteet meidän perheessä. Tyty on siis temperamentiltaan räväkämpi ja vaativampi kuin veljensä, joten sanomista tahtoo tulla.

Meillä pari vanhinta on tyttöjä ja toivon todella TODELLA kovasti, että kaikkien poikien ei tarvitse koko teini-ikäänsä vihata äitiään ihan niin kovasti kuin tytöt vihaavat.
Minä en osaa edes hengittää oikein, enkä mitään muutakaan.

Pojista vanhin alkaa olla teini (kohta 14) eikä hänen ainakaan tähän mennessä ole tarvinnut niin selkeästi inhota minua...

Kyllä!

Oma tyttäreni on niin samanlainen kuin minä ja huomaan ettei aina oikein hommat suju. Pojan kanssa on helpompaa. Ja miehellä tää menee niin päin, että pärjäilee tytön kanssa paremmin kuin pojan kanssa. :)

Itse olen aina ollut ns. isin tyttö. Äidin kanssa olen lähentynyt vasta aikuisiällä ja omien lasten myötä.

En osaa vielä sanoa, poika on vielä niin pieni, alle vuoden, että saas nähdä kuinka haastavaksi suhde tulevaisuudessa kehittyy.

Tytön kanssa on omat vääntönsä, mutta uskoisin sen johtuvan siitä että olemme molemmat Neitsyitä horoskoopissa. Pikkutarkkoja pilkunnussijoita ja molemmilla vielä omat oikeat tapansa tehdä asioita:D
Tyttö on kuitenkin aivan ihana ja kiltti lapsi :)

Mulla on kaksi tyttöä ja poika ja ei kenenkään kanssa ole sukupuolen takia ollut haastavampaa kuin muiden. Kaikissa on omat haasteensa ja hyvät puolensa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä