Tuntuu niin väärältä (kuolemasta)

hei
Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Äiti kuoli eilen äkillisesti. Tuntuu todella tyhmältä, että huomenna täytyy alkaa hoitamaan käytännönasioita. Ihankun tässä ei muutenkin olis jo tarpeeksi paha olla.
Voitko saada apuja ystäviltä, sukulaisilta, tai ostaa apuja?
Paljon voimia sinulle järjestelyihin ja surutyöhön.
 
Kiitos. Sairauteen kuoli.
En onneksi ole yksin. On sisaruksia ja mies on suurena tukena.
Tuntuu tosiaan niin älyttömältä ne käytännönasiat. Suruaika käytännössä alkaa varmaan vasta sit kun äiti on haudattu. Vaikka teenhän mä sitä työtä kokoajan.
 
Tiedän tasan tarkkaan
Patalaiska, se tossa onkin kun pitää heti alkaa järjestämään hautajaisia ja muita juttuja. Samassa tilanteessa olen juuri tällä hetkellä kuin sinäkin. Eikä ole ketään apuna joten itsekseen on kaikki hoideltava. Voimia!
 
Tiedän tasan...
Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän tasan tarkkaan:
Patalaiska, se tossa onkin kun pitää heti alkaa järjestämään hautajaisia ja muita juttuja. Samassa tilanteessa olen juuri tällä hetkellä kuin sinäkin. Eikä ole ketään apuna joten itsekseen on kaikki hoideltava. Voimia!
:hug: Kiitos. Voimia sinnekkin.
Kiitos. Kyllä se siitä kun ottaa asian kerrallaan.

 
otan osaa suruusi :flower: :'(
minä ajattelen tämän järjestämisen olevan ikäänkuin viimeinen apu ja välittämisen ja rakkauden osoitus poismenneelle, voimia, yllättävän paljon on asioita mitä pitää hoitaa mutta asia kerrallaan kaikki selviää.minun isäni kuoli viiko sitten että täällä yksi kohtalotoveri lisää
 
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
otan osaa suruusi :flower: :'(
minä ajattelen tämän järjestämisen olevan ikäänkuin viimeinen apu ja välittämisen ja rakkauden osoitus poismenneelle, voimia, yllättävän paljon on asioita mitä pitää hoitaa mutta asia kerrallaan kaikki selviää.minun isäni kuoli viiko sitten että täällä yksi kohtalotoveri lisää
Kiitos. Osaanottoni sinullekkin.
 
ReddyHead
Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Kiitos. Sairauteen kuoli.
En onneksi ole yksin. On sisaruksia ja mies on suurena tukena.
Tuntuu tosiaan niin älyttömältä ne käytännönasiat. Suruaika käytännössä alkaa varmaan vasta sit kun äiti on haudattu. Vaikka teenhän mä sitä työtä kokoajan.
Voi, otan osaa...

Hautaustoimistot auttaa hyvin pitkälle käytännön asioissa, neuvovat ja jopa hoitavat asioita puolesta, näin ainakin täällä meillä pienellä paikkakunnalla. Ja hyvä että auttoivat, kun omat voimat olivat lopussa.

Suruaika saattaa tosiaan kestää vuosiakin..voimia sinulle ja perheellesi.


 
Läämin osanotto teille kaikille omaisen menettäneille! :hug:
Kysykää käytännön asioihin apua niin srk:lta kuin hautaustoimistoltakin! Se on varmasti totta, että "suruaika" alkaa vasta hautajaisten jälkeen, kun jää tyhjän päälle! Ottakaa apu vastaan mitä teille tarjotaan ja esim. pitopalvelu helpottamaan juhlanjärjestämistä!
Vielä ISO VOIMA :hug:
 
tavallinen äiti
Voimia teille läheisen menettäneille.
Monen olen kuullut sanovan, ettei siinä ehdi suremaan kun järjestelee hautajaisia yms. vaan surutyö alkaa vasta sen jälkeen.
Pyytäkää apua niin paljon kuin vaan suinkin tarvitsette, yksin ei kannata jäädä murehtimaan.
 

Yhteistyössä