Tuntuu niin pahalta... (miehen käyttäytyminen vauvan syntymän jälkeen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
Saimme lauantaina toisen lapsen ja kotiuduin eilen. Nyt jo tänään miehen oli pakko päästä pelaamaan biljardia... Riitahan siitä tuli ja paha mieli. Hänkin kuulema tarvitsee rentoutumista! Hänkin on väsynyt töistä. Nyt lähti ovet paukkuen pelaamaan. Yksin en ole täällä lasten kanssa vaan anopin, jonka kanssa en oikein tule juttuun. Eikä kyse ole siitä, että "jättäisi yksin" lasten kanssa vaan siitä, että päivä kotiintulon jälkeen pitää päästä pelaamaan. Ja minulla kun oli niin ikävä sairaalassa..

Nyt kysytte miksi sitten teen lapsia moisen miehen kanssa. En ymmärrä! Ei ollut tuollainen esikon jälkeen. Pelaaminen on kyllä tärkeää, mutta että näin tärkeää?! En olisi ikinä uskonut. Tämä on niin loukkaavaa.. Vai höpötänkö turhia hormonihuuruissani? Tiedän, että valvon ja itken tämän yön. Tai oikeastaan muutenkin, sillä vauva on aika levoton.

Olisit lähteny ite ja jöttöny miehen anopin kanssa :kieh: Ei vaan tosissaan, ihan törkeetä käytöstä, meillä ei ainakaan olis onnistunu, varsinkin jos on vielä levoton vauva. Ja toki vauvakin vaistoo tunnelmat ja kohta on vielä levottomampi :( Koska se ukkos aikoo kotiutua? Tääkö on hänen käsitys isyyslomasta?

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Öö.. mitäpä se pelaaminen, ei sentäs oo vetämässä perseitä.

No jos meidän herra lähtis tossa tilanteessa pelaamaan tai johonkin matsiin, niin sais kuulla kunniansa. Lisäks mulla ois paha mieli siitä ettei mies haluisi olla kotona vauvan ja minun kanssa..

Kerro miehellesi miten pahalta susta tuntuu..

Ei tuo miehesi käytös kyllä minusta hyvältä kuulosta. Onko hän muuten osallistunut uuden perheenjäsenen hoitamiseen tai huolehtinut sinusta tai viettänyt aikaa toisen lapsen kanssa? Jos hän ei ole tehnyt mitään näistä edellä mainituista, olisin aivan raivoissani.

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Öö.. mitäpä se pelaaminen, ei sentäs oo vetämässä perseitä.

No jos meidän herra lähtis tossa tilanteessa pelaamaan tai johonkin matsiin, niin sais kuulla kunniansa. Lisäks mulla ois paha mieli siitä ettei mies haluisi olla kotona vauvan ja minun kanssa..

Kerro miehellesi miten pahalta susta tuntuu..

Kertonut olen miten pahalta tuntuu. Ei mitään vaikutusta. Alkoi vaan huutamaan ja vittuilemaan.

Kyllä oli ajattelematon mutta sellaisia ne miehet toisinaan valitettavasti on,että eivät vaan yksinkertaisesti tajua samanlain asioita mitä naiset eivätkä tunne samoin!!

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:
kiukkusia akkoja taas miehiä haukkumassa. löysätkää edes hiukkasen nutturaa, niin elämä hymyilisi:-)

Meillä on vaan pakko pitää miehelle kuria, muuten ei tulis elämästä mitään..Ja kyllä se toisaalta haluu sitä itekkin..

kiukkusia akkoja taas miehiä haukkumassa. löysätkää edes hiukkasen nutturaa, niin elämä hymyilisi:-)

samaa mieltä! ehkä miehellä otti koville olla kotona esikoisen kanssa ja uusi elämantilanne, miehet vaan purkaa noita tuntemuksiaan noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hansu81:
Olisit lähteny ite ja jöttöny miehen anopin kanssa :kieh: Ei vaan tosissaan, ihan törkeetä käytöstä, meillä ei ainakaan olis onnistunu, varsinkin jos on vielä levoton vauva. Ja toki vauvakin vaistoo tunnelmat ja kohta on vielä levottomampi :( Koska se ukkos aikoo kotiutua? Tääkö on hänen käsitys isyyslomasta?

Varmaan tulee joskus puolen yön jälkeen kun pelipaikka menee kiinni. Sanoin et nukkukoot esikoisen huoneessa, ei tarvi tulla makkariin. Ketutti niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Nutturan löysääminen onnistuu, kun mies toimii kuten mies, eikä kuten keskenkasvuinen kakara.

mies toimii niin kuin mies haluaa, eikä ota neuvoja vastaan nalkuttavilta akoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu81:

Varmaan tulee joskus puolen yön jälkeen kun pelipaikka menee kiinni. Sanoin et nukkukoot esikoisen huoneessa, ei tarvi tulla makkariin. Ketutti niin.

Pistä ukkos viikoksi ulkoruokintaan ja jos ei sillä tokene otat eron. Parempi sun on olla lastesi kanssa yksin kuin tuollaisen nahjuksen kanssa. Ja saathan sä hyvät elarit.

Huh :-( On kyllä törkeää käytöstä. Millehän miehestä olisi tuntunut vastaava teko sinulta! Olisit jättänyt hänet sinun äitisi tai isäsi kanssa kotiin ja sanonut " Nyt tarvitsen kunnon pelinillan moido!!" Eikä tuo edes riitä.. Miehen tulisi helliä nyt sinua ja toista lasta>:-(

Miten kumppani voi jättää toisen itkuisena kotiin.. Miten sen voi tehdä omalle kullalleen? Ja seuraavana hetkenä olla kuin " ei mitään."

??? "Kulta se on ihan ok että itket silmäsi ja sydämesi turvoksiin kun minä tarvin nyt JUURI omaa tilaa kun vauvakin syntyi". Juuri nyt sattui olemaan sellainen työpäivä että vähän väsyttää niin itke vaan.. evvk. Syyttä itket. Sinuthan vain hylättiin kotiin juuri silloin kun minua eniten tarvitse."

Miten mies voi selitellä itsensä ulos tuosta!? Tuskin voi :o ! Aika kylmä teko häneltä. Ja minä en edes ole suuri empaatikko ja silti tuo teko kavahti pahasti.

Nyt koita olla murtumatta ja uppoudu vauvaasi:)

Yhteistyössä