Tuntuu niin pahalta kun en saa toista lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Raskaaksi varmaan tulisin tyylillä sormia napsauttamalla, mutta kun ei ole miestä jonka kanssa tehdä lapsi.

Mulla on ikää 34v. ja mulla on 10v. lapsi. En voi mitään sille, että nykyään tulee aika usein itkettyä sitä kun toista lasta ei ole. Tuntuu, että kaikki muut saavat vauvoja. Toki olen iloinen heidän puolestaan ja käyn katsomassa vauvoja.

Mutta se oma pieni...

Millähän tästä surusta pääsee ylitse. Pakko olisi paaduttaa sydän tämän asian suhteen kun ikää tulee koko ajan lisää. Haave suuresta perheestä jäi haaveeksi. Toki olen onnellinen ainokaisestani, mutta ei se poista tätä surua ja tuskaa.

elä vielä heitä toivoa kankkulan kaivoon.. Tosin sen vauvahaaveilun voisit jättää sivummalle ja alkaa haaveilemaan hyvästä parisuhteesta ensin... mun ystävät esim olivat 40 v kun tapasivat toisensa ja molemmat oli kerenny ajatella, että eivät koskaan tule saamaan puolisoa tai lapsia. sitten saivatkin parinvuoden sisään vielä kaksi lastakin yli 40 vuotiaina :)

Mä puolestani olin mieheni kanssa jo totutellut ajatukseen ettei meille lapsia tule ollenkaan.yli 10 vuotta niitä oli odotettu hoidoilla ja ilman hoitoja. sitten 32 vuotiaana sain esikoisen...ja nyt mulla on jo kolme lasta.

eli koskaan ei voi tietää mitä vielä sunkin elämässä tapahtuu. kannattaa vaan mennä eteenpäin avoimin mielin ja nauttia siitä hetkestä mitä elää.

ei lapsentekoon välttämättä tarvitse miestä. Toki kannattaa miettiä hieman ennenku menee lasta hankkimaan ilman miestä.

pahempaa on mun mielestä se kun on se mies mutta mies ei halua sitä toista lasta. sillon sitä ei voi edes mennä hankkimaan yksikseen :(

JOS löytäisin itselle miehen niin kuinka pian sitä uskaltaisi tuoda esille, että haluan lisää lapsia? Koska en haluaisi tuhlata aikaa seurustelemalla miehen kanssa joka ei lapsia halua.

[QUOTE="a p";27355174]JOS löytäisin itselle miehen niin kuinka pian sitä uskaltaisi tuoda esille, että haluan lisää lapsia? Koska en haluaisi tuhlata aikaa seurustelemalla miehen kanssa joka ei lapsia halua.[/QUOTE]
No kyllä tällaista voi aika pian kysyä että onko halua joskus hankkia lapsia. Kamalaa olisi jos joutuisi aina vuosia katsomaan ennen kuin asian voi ottaa esille.

Et varmaan ole tekemässä lapsia aivan uuden tuttavuuden kanssa. Mutta voithan tuoda esille omat ajatuksesi lapsista vaikka ensimmäisellä tapaamisella. Et tuhlaa aikaa :)

Napsuttelen sormia. Joko tärppäsi?

[QUOTE="Jäämies";27355251]Et varmaan ole tekemässä lapsia aivan uuden tuttavuuden kanssa. Mutta voithan tuoda esille omat ajatuksesi lapsista vaikka ensimmäisellä tapaamisella. Et tuhlaa aikaa :)

Napsuttelen sormia. Joko tärppäsi?[/QUOTE]

No en tietenkään heti olisi lasta tekemässä, mutta kyllä se olisi kiva pian tietää, että haluaako toinen edes lapsia.

Entäs jois heittäisit jonnekin seuranhakupalstalle ilmoituksen, että haluat juuri lapsen? Siis, myös miehen, joka haluaa lapsen. Lähtökohta olisi rehellinen ja hyvällä tuurilla suhteestakin tulee hyvä. Ja ellei yhteiselo sujukaan, on lapsella kuitankin kaksi vanhempaa.

[QUOTE="ruusa";27355280]Entäs jois heittäisit jonnekin seuranhakupalstalle ilmoituksen, että haluat juuri lapsen? Siis, myös miehen, joka haluaa lapsen. Lähtökohta olisi rehellinen ja hyvällä tuurilla suhteestakin tulee hyvä. Ja ellei yhteiselo sujukaan, on lapsella kuitankin kaksi vanhempaa.[/QUOTE]

Mitä tällaisia seurahakupalstoja on? Zooskissa olen, mutta ei siellä oikein voi mitään tehdä koska en ole maksanut maksua. Tuntuu jotenkin turhalta koko paikka.

[QUOTE="a p";27355327]Mitä tällaisia seurahakupalstoja on? Zooskissa olen, mutta ei siellä oikein voi mitään tehdä koska en ole maksanut maksua. Tuntuu jotenkin turhalta koko paikka.[/QUOTE]

No mikset maksa maksua?

[QUOTE="a p";27355437]Kävin zooskissa katsomassa, että enhän mä edes voisi maksaa sitä maksua koska siellä on maksuvaihtoehtoina vain luottokortit.[/QUOTE]

Ei kun sori olihan siellä eri kohdassa paypal ja pankkisiirto.

Yhteistyössä