tuntuu ku olis pallo jalkojen välissä..

viikkoja 37..kauankohan mahtaa vielä synnytykseen mennä,pää on viikon verran ollut ihan alhaalla ja haarat on kipeät.ennakoiko lähestyvää synnytystä vai pitääkö mahdollisesti odottaa vielä viikkoja?esikoinen laskeutui näin alas vasta synnytys salissa ja tämä on ihan uusi juttu mulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä_;23597555:
viikkoja 37..kauankohan mahtaa vielä synnytykseen mennä,pää on viikon verran ollut ihan alhaalla ja haarat on kipeät.ennakoiko lähestyvää synnytystä vai pitääkö mahdollisesti odottaa vielä viikkoja?esikoinen laskeutui näin alas vasta synnytys salissa ja tämä on ihan uusi juttu mulle.
Kyl mulla oli pallo muutaman vkon ja syntyi 39+...laskeutui siis ajoissa ennenkun alko syntyä.
 
mulle aikanaan kätilö sanoi, että kahden viikon sisällä syntyy kun ei pysty kävelemään tollasessa tilanteessa kuin ankkakävelyä. ja ainakin mun kohdalla paikkansa piti, vaikka viikoista ei osannut vielä arvata. kätilön kommentista meni tasan viikko kun oltiin salissa.
 
"vieras"
Mulla meni tuosta tunteesta muutama tunti ja alkoi supistukset. Kaksi kertaa siis noin :) mutta kai jotkut kärsivät pitkäänkin samasta tunteesta, eikä synnytys käynnisty vielä kuitenkaan.

laskeutuminen ei minusta ihan tuolle tuntunut omalla kohdallani, toki paino oli alhaalla ja sen tunsi, mutta kirjaimellisesti se "pallo hanurissa" tunne tiesi synnytystä itselläni.
 

Yhteistyössä