tuntuu jotenki pahalta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mun lapsi oli reilu 2v kun mä alotin työt ja se meni päivähoitoon.
ennen sitä oli sairastanu vauvarokon ja yhden korvatulehduksen/flunssan.

heti tokalla hoitoviikollaan nousi kuume ja jouduin heti oleen töistä pois. sen jälkeen tuntuu et sairastaa ainakin kerran kuussa kuumeen ja flunssan, pidemmillä lomilla on tyyliin ainoot hetket ku nenä ei vuoda jne.

viimeks poika ollu kipeenä joskus viime keväänä.
kesä oltiin lomilla ja nyt toista viikkoo hoidossa ja töissä ja taas nousi kuume.

sit ku porukka on ihmetelly miks oon esim.mesessä keskellä päivää ja kerron,niin jokavtun ikinen alkaa päivittelee et onpas se paljon kipeenä se sun lapsi ,onpas sillä olematon vastustuskyky, miten se TAAAASSS on kipeenä, voi herranjestas sentään plääplääplää....

ärsyttää jotenki, jos on kipeenä ni sit on. jatkuvaan siel hoidossa joku pöpö jyllää, minkä sille teet jos tarttuu :|

Näinhän se just menee kun hoidon aloittaa!
Lomat ollaan terveenä ja hoito kun alkaa niin"pam"...hyvästi terveet päivät!
Mutta jos ne lapset ei tarhaiässä niitä perustauteja sairasta,ja vastustuskykyä kasvata niiden myötä,niin sitten ne sairastaa kouluiässä.Se on vaan fakta.

Sanos muuta. Huomenna aika vihdoinkin korvapolille 2 vuotias sairastaa korvia muutaman viikon välein. ja paha atooppinen ihottuma. Toivottavasti putkittaisivat korvat pian. sais lapsikin nukkua yöt rauhassa ilman kipuja

ja taas yks päivittelijä lisää :headwall:
hitto mä en vastaa enää puhelimeen :kieh:

"sulla luki facebookissa et oot sairaan lapsen kans kotona, miten se nyt TAAS on kipeenä??!!"
:kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

"sulla luki facebookissa et oot sairaan lapsen kans kotona, miten se nyt TAAS on kipeenä??!!"

On kyllä oikeesti tyhmä kysymys... miten? No siten kun on saanut tartunnan?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti:

On kyllä oikeesti tyhmä kysymys... miten? No siten kun on saanut tartunnan?

:D :saint:
mä kysyin ihan suoraan vastaamatta kysymykseen et niin oliko muuta??!!! :ashamed:

vastaa et "jaa-a emmä vaan tiedä"

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Näinhän se just menee kun hoidon aloittaa!
Lomat ollaan terveenä ja hoito kun alkaa niin"pam"...hyvästi terveet päivät!
Mutta jos ne lapset ei tarhaiässä niitä perustauteja sairasta,ja vastustuskykyä kasvata niiden myötä,niin sitten ne sairastaa kouluiässä.Se on vaan fakta.

Itse asiassa ei ole. Tavallista tarhassa sairastellutta lasta enemmän sairastaa kouluikäinen joka ollut siihen asti kotona, mutta iän myötä vastustuskyky nousee kun väkisinkin tulee sairastettua pari flunssaa ainakin vuodessa.

Juuri oli aamu-tv:ssä lastenlääkäri n. 1 kk sitten missä tätä asiaa käsiteltiin.

Yhteistyössä