tuntuu ettei tässä elämässä oo enää mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjää

Vieras
2lasta, esikoinen vain mun toinen on meidän yhteinen. mies ei enempää halua. minä olisin halunnut vielä yhden yhteisen lapsen meille.

olisin halunnut joskus meille sen yhteisen talon. miehellä oli jo oma talo eikä suostu siitä pois tai myymään. niinpä mä sitten jään ilman omaa taloakin. vaikka me asutaankin yhdessä miehen talossa niin se talo on silti miehen ei tippaakaan mun. ja turha mun olis ruveta rakentaa omaa taloa tai no kellä naisella palkka sellaiseen riittäis edes, ei mulla ainakaan.

mies ei halua naimisiin.. mä olen aina pitänyt sitä normaalina asian että jos halutaan olla yhdessä kunnes kuolema erottaa niin mennään naimisiin. ymmärtäisin asian jos miehellä olis joku syy miksei.. naurettavaa kun mies muka yrittää olla uskossa eikä edes mene naimisiin...

muutin tänne hevon kuuseen ja jäin työttömäksi eikä töitä oo tarjolla..

tuntuu vaan ettei mun elämässä oo enää mitään..

no jos nyt jotain pitää keksiä niin mun lapset on terveitä ja itse ainakin sen verran terve ettei mitään hengenvaarallista vaivaa ole..

Se on jo paljon, mitä on. Ehkä klisee, mutta koita keskittyä siihen mitä on, mitä voit parantaa, eikä siihen mille mitään voi/mikä tulee aina puuttumaan.

Ei meidän kenenkään elämä ole täydellistä mutta ymmärrän kyllä tunteesi ja sinulla on oikeus haluta mm. avioliittoa, lasta jne.
On ikävää, ettei teidän tarpeet ja halut kohtaa.

[QUOTE="vieras";26102066]onkohan sulla vaan joku kriisi? ei tuossa tilanteessa munkaan mielestä ainakaan kannata enempää lapsia tehdä jos nuo toiveet elämältä on noin poikkeavat..[/QUOTE]

Ehdottomasti ei enempää lapsia ennenkuin tiedät itsekään mitä elämältäsi haluat. Oletko valmis yhteiselämään noin erilaisten toiveiden kanssa?

En minäkään halunnut kihloihin ennenkuin se oikea löytyi ;-) Silloin ei mikään ele epäselvää enää.

Yhteistyössä