Tuntuu, että kärpäsen paskaa on joka paikassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vaihdettiin uudet tapetitkin olohuoneeseen alkukesästi ja nyt niissä onsiellä täällä kärpäsen sontaa. Verhoissakin sitä näkee, kun kärpäsiä on parveillut oikein tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä en osaa kommentoida, kun en tiedä miltä kärpäsen paska näyttää.

Siis miten se on mahdollista? Tommosta mustaa pistettä ja yleensä ihan missä sattuu kun ne nyt pääsee lentämään mihin sattuu. Meidän läppärin näyttössäkin on inhottavassa paikassa, kun häiritsee Facebookkia käyttäessä - on juuri siinä profiilikuvan kohdalla se paskaläjä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä en osaa kommentoida, kun en tiedä miltä kärpäsen paska näyttää.

Siis miten se on mahdollista? Tommosta mustaa pistettä ja yleensä ihan missä sattuu kun ne nyt pääsee lentämään mihin sattuu. Meidän läppärin näyttössäkin on inhottavassa paikassa, kun häiritsee Facebookkia käyttäessä - on juuri siinä profiilikuvan kohdalla se paskaläjä. :D

Meillä ei koskaan ole kärpäsiä sisällä, joten olen keksinyt tuhat muuta syytä kaikille likapisteille meidän huushollissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
:o :o :o
Enpä ole moiseen törmännyt missään? Onko teillä navetta vieressä?

Siis mitä? Et ole törmännyt kärpäsen paskaan vai? Tässä taannoin itse katselin kun eräs kärpänen nökötti sitkeesti yhdessä tietyssä kohtaa tapettia ja kun hiukan perästä katsoin samaa kohtaa niin mustia pisteitä oli paskonut siihen.

Meinaatko ettei kärpäset paskanna?

Siis mitä? Et ole törmännyt kärpäsen paskaan vai? Tässä taannoin itse katselin kun eräs kärpänen nökötti sitkeesti yhdessä tietyssä kohtaa tapettia ja kun hiukan perästä katsoin samaa kohtaa niin mustia pisteitä oli paskonut siihen.

Ei, kun teillä tuntuu olevan paljon niitä kärpäsiä. Meillä on ehkä viisi kärpästä kesässä sisällä.

Ei, kun teillä tuntuu olevan paljon niitä kärpäsiä. Meillä on ehkä viisi kärpästä kesässä sisällä.

Aiiii..... No siis joo meillä on niitä ihan prehanasti. Mutta meillä on toi ulko-ovi usein auki joten niitä pirulaisia on todellakin. Ja nyt on lisäksi ollut usein ihan kauheita raatokärpäsiäkin. :/

Yhteistyössä