BB-Manta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aslö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varmaan moni on siellä kateellinen C:lle kun sillä on ihania vaatteita ja on kaunis ja kaikkea

Ja rahaa ja "helppoa elämää", juuri näin. Erityisesti kaikki "kovia kokeneet" p***eaukiset yksinhuoltajat ovat niin kateellisia, etteivät meinaa housuissaan pysyä. Ja kateus synnyttää negatiivisia tunteita, juonimista ja selän takana puhumista eli koulu/työpaikka/muussa yhteisössä KIUSAAMISTA!! Ulos Maria ja nauhalta yleisön eteen katsomaan omaa ilkeää käytöstään!

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Ja ihan muistutuksena, että niissä koosteissa näytetään vain 1tunti/24tunnista (keskimäärin), joten kuva jonka koosteita katsomalla saa ei ole ihan todellinen.... ;)

mä katon 24/7 ja kyllä se manta vaan on just sellainen millaisen kuvan siitä saa lähetryksissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
varmaan moni on siellä kateellinen C:lle kun sillä on ihania vaatteita ja on kaunis ja kaikkea

Ja rahaa ja "helppoa elämää", juuri näin. Erityisesti kaikki "kovia kokeneet" p***eaukiset yksinhuoltajat ovat niin kateellisia, etteivät meinaa housuissaan pysyä. Ja kateus synnyttää negatiivisia tunteita, juonimista ja selän takana puhumista eli koulu/työpaikka/muussa yhteisössä KIUSAAMISTA!! Ulos Maria ja nauhalta yleisön eteen katsomaan omaa ilkeää käytöstään!

:laugh: sehän ei voi liittyä mitenkään siihen että ei vaan pidä tyypistä? kaunis hän on kyllä, samoin miun mielestä on miia kaunis, mutta hänestä tykkään ruudun kauttaa muutenkin. manta taas on hyvin provosoiva tavallaan.. hieman iäkkäämpi yksinhuoltaja rääväsuulla omistettuna.

Minä katsoin eilen illalla tylsistyneenä jonkin aikaa BB:täkin, ja olen katsonut sitä pari kertaa aiemminkin pätkissä. Minustakin tämä vaalea Maria vai Manta vai mikä on kyllä aika pelottavan tuntuinen, jotenkin tulee sellainen aggressiivisuus mieleen hänestä.

En voi olla ajattelematta sitäkään, että jos ja kun hänellä yksinhuoltajana ilmeisesti on lapsi, niin missä ihmeessä lapsi oikein on tämän BB-farssin ajan? Tietysti jos on jo iso lapsi, niin asia ei ole niin iso ongelma, mutta minun on jotenkin ihan mahdotonta ymmärtää vanhempia, jotka suostuvat jättämään lapsensa viikoiksi tai jopa kuukausiksi jonkun BB:n takia - olisi edes joku oikea työ, mutta BB...

Manta on Manta vaikka voissa paistais.... ;)
Tuntuu kyl aikas pahalta nää haukkumiset Mantan tyttären ja sukulaisten ja näin tutunkin silmin katsottuna,jos sattuu näitä lukemaan täällä tai toisaalla.... :/

Ihan kuin me BB-talon ulkopuoliset oltais aina niin "täydellisiä" tempuissamme... ;) :flower:

Totta on että Manta osaa olla kova suustaan,kun sille päälle sattuu,mutta tosiaan...Manta on Manta.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
No mut Mantaki haukkuu aina kaikkia talossa ni mikäs siinä ny nii pahalta tuntuu jos sitäki mollataan?

sähän itse sanoit aiemmin ettei se oikeuta toimimaan samoin jos muut niin tekee. eli itsekin osallistut "kiusaamiseen" kun haukut jotain vajaaksi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
sähän itse sanoit aiemmin ettei se oikeuta toimimaan samoin jos muut niin tekee. eli itsekin osallistut "kiusaamiseen" kun haukut jotain vajaaksi tms.

Toki, mut mu mielestä sillon jos joku haukkuu toista ni sit on iha oikeutettua sen toisen haukkua takaisin ;) En ny toki sano et manta mua ois haukkunu :D

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Toki, mut mu mielestä sillon jos joku haukkuu toista ni sit on iha oikeutettua sen toisen haukkua takaisin ;) En ny toki sano et manta mua ois haukkunu :D

no yhtä typerää se haukkuminen on silti. eihän koulukiusaustakaan saatais ikinä loppumaan jos kiusatulla olisi aina oikeus kiusata takas.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Tästä samaa mieltä! Mun mielestä sille pitäis näyttää, että ITE puhuu paskaa muista kokoajan selän takana ja sit haukkuu muita siitä!!!! Toivottavasti Vappu ottaa asian jotenkin esille KUN se kauhea ämmä tippuu :D

Yhteistyössä