Tuntuu että kaikki kaatuu päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Muutama päivä menny suorastaan kaamean vitutuksen kourissa, enkä ees tiedä mikä mua ottaa päähän, oikeestaan kaikki. :/
Lapsien isän kanssa ei asuta yhdessä, erityisistä syistä. Silti ei olla tavallaan erottu vaan pidetään välimatkaa. No hän ei ota osaa mihinkään asiaan, joskus hyvällä tuurilla saattaa lapsia kattoo ja johonkin mua kulettaa jos oikeen tärkee asia on. Käytännössä kuitenkin hoidan itse kaiken. :|

Mulla ei ole minkäänlaista tukiverkostoo, eli mun ois vaan jaksettava päivästä toiseen hoitaa kaikki, välillä hyviä päiviä sitten taas tuntuu että en todella jaksa tätä enää. :ashamed:

Lapsien isä tuossa kehas sitten että lähtee 2 viikon reissulle, pillahin itkuun ja sanoin että tervemenoo vaan. Hiljaa mietin mielessäni että millonhan minä pääsisin edes päiväksi tästä kotoo pois. Kateeks käy kun toisella on noin helppoo, saa mennä ja tulla miten lystää. :ashamed:

Olen kyllä päättäny että selviän tästä ja menen vaikka läpi harmaan kiven.

Jos mulla ois ajokortti niin ottasin lapset matkaan ja huruteltais jonnekin kauas, ihan vaan katsellen maisemia vaikka.
Mun päivät menee kaupan ja kodin väliä kävellessä ja turha kuvitella pääsevänsä muualle. :headwall:

Ehkä tää tästä vielä, kiitos!

:hug: Kai se on sitten kyllästymistä tavallaan, jos ei ole mitään vaihtelua päiviin... Onko sun mahdollista hommata ajokorttia? Lapsenvahtia joskus vaikkapa mannerheimin lastensuojeluliitosta , että pääsisit yksin käymään jossain? Tai minkä verran sinulla on kavereita/tuttuja joiden kanssa voisi keksiä jotain...? Esim. kyläillä puolin ja toisin ja ehkä joskus olla lapsenvahtina?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:hug: Kai se on sitten kyllästymistä tavallaan, jos ei ole mitään vaihtelua päiviin... Onko sun mahdollista hommata ajokorttia? Lapsenvahtia joskus vaikkapa mannerheimin lastensuojeluliitosta , että pääsisit yksin käymään jossain? Tai minkä verran sinulla on kavereita/tuttuja joiden kanssa voisi keksiä jotain...? Esim. kyläillä puolin ja toisin ja ehkä joskus olla lapsenvahtina?

Mun kavereilla ei ole kellään lapsia, ja heillä on omat hommansa ja kiinnostuksensa että aika vähän olen tekemisissä.
Rahaa mulla ei ole ajokorttiin, kun muutenkin aika kituuttamista tämä.

Se on totta että puuduttavaa on kun ei mitään erilaista tapahdu, päivät aina samanlaisia. Tää on pieni paikka että ei täällä oikeen mitään ole.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:

Mun kavereilla ei ole kellään lapsia, ja heillä on omat hommansa ja kiinnostuksensa että aika vähän olen tekemisissä.

Se on totta että puuduttavaa on kun ei mitään erilaista tapahdu, päivät aina samanlaisia. Tää on pieni paikka että ei täällä oikeen mitään ole.

silti mä ainakin suosittelen sitä korttia, se parantaa elämän laatua huomattavasti, tuo vapautta, sä voit käydä sitä autokoulua vaikka kaks vuotta ja maksaa pikkuisissa osissa, tai ottaa lainan siihen jos saat. Mä olin jo tyytynyt siihen et mulle ei tuu korttia. mm. siks et aattelin ettei oo varaa. onneks vanhemmat vähän "potki persuksiin" et sain käytyä.
joku muukin oma juttu vois tuoda iloa elämään. Kysy sossusta onko mitään perhetyöntekijöitä tms. jotka vois hoitaa välillä lapsia, et pääsisit vaikka kauppaan ihan rauhassa tai kaverille kahville. Tai sit pakkaat lapset junaan ja lähet meille kylään Tampereelle! :D

Anteeksi, ei mulla oikeastaan ole paljoa kommentoitavaa, mutta ajattelin vaan varmistaa, että sulla ei siis ole rahaa, työtä, autoa tai ajokorttia, ystäviä, miestä? Jos näin on, kannattaa miettiä, mitä asioita sulla ON ja keskittyä niihin! Onko sulla esimerkiksi mitään kivaa harrastusta (lasten kanssa yhteinen)? Onko teillä kiva koti? Pihaa? Leikkipuistoa? Lasten kerhoja, joiden ajan saat olla yksin? Käytkö töissä tai koulussa, onko lapset hoidossa vai kotona? Muokkaa arki sellaiseksi, että siinä on vaikka kerran viikossa joku kohokohta, vaikka uimahallissa käynti tai pizzansyönti pizzeriassa. Ja isällähän on myös velvollisuuksia lapsiaan kohtaan. Keskustele se asia pois päiväjärjestyksestä ja muista että laki on sun puolella, jos isä ei ole halukas osallistumaan mitenkään perheen hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:

silti mä ainakin suosittelen sitä korttia, se parantaa elämän laatua huomattavasti, tuo vapautta, sä voit käydä sitä autokoulua vaikka kaks vuotta ja maksaa pikkuisissa osissa, tai ottaa lainan siihen jos saat. Mä olin jo tyytynyt siihen et mulle ei tuu korttia. mm. siks et aattelin ettei oo varaa. onneks vanhemmat vähän "potki persuksiin" et sain käytyä.
joku muukin oma juttu vois tuoda iloa elämään. Kysy sossusta onko mitään perhetyöntekijöitä tms. jotka vois hoitaa välillä lapsia, et pääsisit vaikka kauppaan ihan rauhassa tai kaverille kahville. Tai sit pakkaat lapset junaan ja lähet meille kylään Tampereelle! :D

Kyllä mun pitäis olla tosi huonossa jamassa jos täältä apua heruis. Se auto itessäänkin maksaa niin ei siitä mitään tulis, hyvä kun ruokaa saa kaupasta saati että vielä korttiin ja autoon laittais. :/
Vaikka kyllä se mun elämän tekis paljon helpommaks, suorastaan vituttaa talvisin tai vesi sateella painella tuolla, mutta minkäs tekee pakkohan sitä on.

Yhteistyössä